יו"ר ועד מירון בפניה לשר התיירות: "לא לפתוח צימרים במירון מחשש להידבקות"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on יו"ר ועד מירון בפניה לשר התיירות: "לא לפתוח צימרים במירון מחשש להידבקות"

    עקב החשש מהדבקה המונית בלתי ניתנת לשליטה ביום ההילולא חלילה, יו"ר ועד מירון פונה לשר התיירות ומבקש להורות שלא לפתוח צימרים במירון: "אנו מבקשים כי תינתנה הנחיות ברורות וחד משמעיות לגבי האופציה להשכרת הצימרים"

    שר התיירות, יריב לוין צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הוועד המקומי ביישוב מירון, דוד קליין, פונה לשר התיירות יריב לוין ומבקש שיתן הוראה חד משמעית שלא לפתוח השנה את ה'צימרים' במירון מחשש להדבקה המונית.

    במכתב ששלח לשר, כתב קליין "לקראת אירועי ל"ג בעומר הקרבים ובאים מצוי הישוב בבעיה קשה. לאור מלחמות פנימיות בין אלו המעוניינים להשכיר את מתחמי האירוח שלהם לאורחים מבחוץ ויהי מה, לבין שאר התושבים (כולל חלק מבעלי הצימרים) המתנגדים לכך בכל תוקף מחשש להדבקות המונית. ברצוני לציין כי ההשכרות וההכנסות מכך בתקופת ל"ג בעומר מהוות כ-20-25% מההכנסה השנתית של רוב המשפחות בישוב".

    אולם, מביע יו"ר הוועד את החשש הבלתי נמנע "החשש הוא כי אם יתקיים אירוע של 7000-5000 איש בצימרים יהווה הדבר גם בסיס להתקהלויות המוניות במתחם קבר הרשב"י ובעוד אזורים בישוב, מצב שלא יהיה ניתן לשליטה ובקרה".

    לפיכך, מבקש קליין "אנו מבקשים כי תינתנה הנחיות ברורות וחד משמעיות לגבי האופציה להשכרת הצימרים. ובמידה ולא תמצא הדרך לכך, אנו מצפים ומבקשים כי המדינה תמצא את הדרך לפצות את התושבים שזהו מקור פרנסתם העיקרי".

    המכתב ששלח יו"ר הוועד לשר התיירות



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה פיצוי על זה שלא הצליחו להפקיע מחירים