לאור הנתונים המעודדים: הוחלט על הסרת הסגר מנתיבות

    איתי גדסי No Comments on לאור הנתונים המעודדים: הוחלט על הסרת הסגר מנתיבות

    הסגר שהוטל על מספר שכונות בנתיבות הוסר, לאחר קבלת נתוני הדבקה אפסיים כמעט. עיריית נתיבות: "ההחלטה התקבלה לאור ההתנהגות טובה ונכונה של התושבים, אשר שיתפו פעולה וגילו חובת זהירות ושמירה על הנהלים"

    Israeli police guard at a roadblock on a road in Jerusalem, on April 29, 2020, as Israel celebrates it's 72th Independence Day under lockdown due to the Coronavirus. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ????? ????? ???? צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הטלת סגר בריאותי על מספר שכונות בעיר נתיבות, וועדת השרים לענייני הקורונה בראשות ראש הממשלה החליטה לבטל את הסגר בנתיבות, ההחלטה על ביטול הסגר הגיע לאחר שבימים האחרונים כמעט ולא התווספו חולים חדשים ונראה כי ההדבקה בעיר כמעט ונעצרה כליל.

    עיריית נתיבות הודיעה לתושבים: "אנו שמחים להודיע לתושבים כי וועדת השרים לטיפול בנגיף הקורונה, בראשות ראש הממשלה והשרים דרעי וארדן החליטה כי החל מרגע זה יבוטל הסגר בכל השכונות והרחובות בעיר וההכרזה עליהם כ"אזורים מוגבלים" חדלה להיות בתוקף. התושבים בשכונות הנ"ל יחזרו ל"שגרת הקורונה" הרגילה כייתר תושבי העיר".

    עוד הוסיפו בעירייה: "החלטה זו, התקבלה לאור ההתנהגות הטובה והנכונה של התושבים, אשר שיתפו פעולה וגילו חובת זהירות ושמירה על הנהלים. גם לעובדה שכל הבדיקות אשר בוצעו בימים האחרונים במקומות אלה, אובחנו כשליליות לחשיפה נגיף, היה משקל מכריע להחזיר את התושבים לשגרת חיים רגילה".

    בסיום ההודעה אומרים בעירייה כי "מציאות מעודדת זו מחזקת את כולנו להמשיך לנהוג באחריות ולנהוג על פי ההוראות כדי לשמור על בריאותינו ועל בריאות כלל התושבים.
    שומרים על ההנחיות – מצילים חיים".



    0 תגובות