ל"ג בעומר בצל הקורונה

    עפר גדנקן 1 Comment on ל"ג בעומר בצל הקורונה

    "יוזמת המשאיות": כך ישתתפו גם השנה רבבות איש בהדלקה במירון

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבבות עמך ישראל אשר השתתפו מידי שנה בהדלקה במירון – ישתתפו גם השנה בדרך יצירתית במיוחד • משאיות איסוף של "הכנסת אורחים רשב"י" יאספו מכל רחבי הארץ: נרות, צמר גפן, בקבוקי שמן ושמות לתפילה – להדלקה המרכזית בפתח המערה במירון • כל הפרטים

    בימים אלו משלימים גופי הביטחון, ארגוני ההצלה וכלל הרשויות את ההיערכות לקראת הילולת הרשב"י במירון, שתיערך ביום שני הבא, ביום ל"ג בעומר, ותתקיים השנה במתכונת מצומצמת עקב נגיף הקורונה.

    במוסדות "הכנסת אורחים רשב"י, הגוף המרכזי הפועל במירון כבר למעלה מ-50 שנה, הגו יוזמה יצירתית במיוחד שתאפשר למאות אלפי יהודים להשתתף גם השנה בהדלקה המרכזית בפתח מערת הרשב"י במירון ביום הילולת הצדיק.

    בימים הקרובים, יסתובבו 6 משאיות ענק בכל רחבי הארץ, ויאספו ללא תמורה: נרות, בקבוקי שמן וצמר-גפן להדלקה המסורתית בפתח המערה וכן שמות לתפילה אשר יוזכרו ביום ההילולה בפתח מערת הרשב"י, לזכות עם ישראל.

    ב"הכנסת אורחים רשב"י' לא מסתפקים רק באיסוף מרחבי הארץ, ובהנהלת המוסדות פועלים גם לארגן משאיות איסוף של נרות ושמות לתפילה גם בריכוזים היהודים הגדולים בעולם, כמו ארה"ב ולונדון, כך שגם עשרות אלפי יהודים שנהגו לעלות ארצה למירון ולהשתתף בהילולת הצדיק, יוכלו לעשות זאת גם השנה בדרך הזו.

    הרב אליעזר קרליבך, מנהל "הכנסת אורחים רשב"י": "כאשר הבנו שהשנה, בגלל המצב הקשה, לא יוכלו רבבות עמך ישראל לעלות למירון ולהשתתף בהילולת הצדיק – הגינו פתרון יצירתי שיאפשר לעם ישראל להשתתף בהדלקה המסורתית, ללא כל חשש ומבלי לסכן חלילה אף אחד. כדאי הוא רשב"י לסמוך עליו בשעת הדחק".



    1 תגובות

    מיין תגובות