יוארך התשלום המוזל עבור דקות חריגה מחבילות התקשורת

    אתר קול חי No Comments on יוארך התשלום המוזל עבור דקות חריגה מחבילות התקשורת

    לאחר פניית ח"כ אורי מקלב: משרד התקשורת מאריך את מועד התשלום המוזל עבור דקות חריגה מחבילות התקשורת בטלפונים הניידים והנייחים. מקלב דורש לקנוס חברות אשר אינן מכבדות את הוראת משרד התקשורת וגובות מחיר מופקע עבור חריגה מחבילות דקות השיחה

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה: עם התארכות משבר הקורונה, משרד התקשורת מאריך את מועד התשלום המוזל עבור חריגה מדקות השיחה בחבילות התקשורת בטלפונים הניידים והקווים, זאת לאחר פניית ח"כ אורי מקלב לשר התקשורת שנרתם לטובת הציבור החרדי.

    על פי נתוני חברת בזק, ישנה עליה גדולה בחריגה מדקות השיחה ובחודש הקודם כעשרה אחוזים מלקוחות החברה היו אמורים לשלם כמאה שקלים בממוצע נוספים על התעריף הקבוע עקב חריגות.

    "נוכח העובדה כי טרם התקבלה החלטה על חזרה מלאה לפעילות המשק בישראל, ובפרט על חזרה מלאה של פעילות מסגרות החינוך", נכתב בשימוע לחברות התקשורת, "סבור משרד התקשורת כי ממשיכים להתקיים הנימוקים אשר על בסיסם ניתנה ההוראה. לפיכך, ראוי כי ההסדר שנקבע בהוראה יוארך לתקופה נוספת בת חודש ימים", כותב מר נתי כהן המנהל הכללי של משרד התקשורת לחברות הסלולר תוך שהוא מציין כי בתקופה זו יבחנו השיקולים מחדש.

    במקביל, מקלב פנה לשר התקשורת לאור תלונות ופניות אשר הגיעו לשכתו מהציבור בהם הם מלינים כי החברות אינם מכבדות את הוראת משרד התקשורת ועל המשרד לקנוס את אותם החברות אשר מנצלות לרעה את הלקוחות, "בחלק מחברות הסלולר, נציגי שירות הלקוחות "לא שמעו" על הנחיית המשרד בעניין חבילות הדקות, עקב כך, מנויים רבים אינם מודעים לזכויותיהם" כתב הרב מקלב.



    0 תגובות