ח"כ אשר בריאיון: "יש שינוי חיובי בכחו"ל – הממשלה תאריך ימים"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אשר בריאיון: "יש שינוי חיובי בכחו"ל – הממשלה תאריך ימים"

    יו"ר ועדת חוקה הנכנס ח"כ יעקב אדר בריאיון למהדורה המרכזית התייחס למצוקת הדיור החרדית, "ליצמן חייב למלאות את מלאי הדירות לציבור החרדי, יש לנו מסמך מוכן לכך, אם הוא יצליח ב-60% זאת הצלחה גדולה"

    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת חוקה הנכנס ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' מבניין הכנסת בהגשת אבי מימרן התייחס למערכת היחסים החדשה מול כחול לבן, "יהדות התורה וכחול לבן מייצגות אג'נדות שונות, יש פערים גדולים ויהיו קונפליקטים כי השקפות העולם שונות, אבל הבסיס קײַם ויש דיבור בגובה העיניים בכבוד והדדיות". אשר הבהיר כי,"זה יכול להצליח כי אף צד לא מתכוון לרמוס את השני כמו שראינו אצל יאיר לפיד".

    על ההליכה יחד עם ראש הממשלה הסביר אשר, "יש לנו הכרת הטוב לנתניהו עם הדרכת גדו"י להיצמד לגוש המפלגות שמייצגות את העם בפריפריה וקרובות למסורת, אני רואה שינוי וכיוון חיובי בענין הזה בכחו"ל ולכן תמכנו בממשלת האחדות למרות שהכוח שלנו בקואלציה רחבה פוחת. הממשלה הזו תאריך ימים והציבור יתמוך בה".

    על מצוקת הדיור בציבור החרדי: "דירות – זה המון וועדות ותכנונים לא פשוטים של הרבה גורמים שמעורבים בכך. אני אומר אם ליצמן יצליח להאיץ את הליכי תכנון הדירות לציבור החרדי לדירות שמתאימות להם במקומות שמתאימים להם זו הצלחה. יש לנו מסמך מוכן לפתרון מצוקת הדיור איך למלאות את מלאי הדירות מהתחלה. אם הוא יצליח ב-60% מהמסמך זאת הצלחה גדולה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תודה רבה לקו חי ולאבי מימרן ושימעון ברייטקוף על השידור המעניין במיוחד