כ500 תלמידי קרן ההסעות קבלו תעודות הוקרה

    עפר גדנקן No Comments on כ500 תלמידי קרן ההסעות קבלו תעודות הוקרה

    השנה בשל המצב בוטל הכנס המרכזי לכותבי החבורות בהשתתפות גדולי ישראל שליט"א * במקום זאת קבלו הנערים שהשתתפו בכתיבה תעודות הוקרה אישיות ומכתב ברכה ע"י פעילי קרן ההסעות

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ-500 נערי קרן ההסעות זכו השבוע למפגש מיוחד עם פעיל הקרן בו קבלו תעודה מיוחדת על השתתפותם בפרויקט ה"חבורות" לצד מכתב עידוד מיוחד ותשורה נאה לצד מכתב עידוד מגדולי ישראל שליט"א.

    פרויקט ה"חבורות" לחיזוק תלמידי הישיבות בוגרי קרן ההסעות, נוסד לפני שמונה שנים. הפרויקט נועד עבור בוגרי בתי הספר של החינוך העצמאי מכל רחבי הארץ, אשר בזכות 'קרן ההסעות' זכו להגיע וללמוד בבתי הספר התורניים, ובמסגרת פרויקט 'טיפול המשך' של הארגון, המשיכו בישיבות קדושות לעלות והתעלות בעולם התורה.

    מדובר כאמור בנערים שעושים את צעדיהם הראשונים במסגרות התורניות הללו, וללא עזרה ותמיכה אישית הם מתקשים להתמיד במסגרת שזרה להם. לאור זאת רכזי ופעילי טיפול ההמשך שע"י קרן ההסעות מלווים כל נער ונער בתמיכה שכוללת הגעת הפעיל אל הישיבה למפגש אישי ומחזק, ושיחות טלפון תומכות.

    כחלק ממערך התמיכה מעודדים הרכזים את הנערים להשתתף בפרויקט החבורות. ניסיון העבר הוכיח כי הסיפוק האישי של הנערים בכתיבת החבורות מדרבן אותם ומצליח ליצור אצלם את תחושת החיבור לעולמה של תורה ומבטיח את הישארותם בישיבות ובכרם התורה.

    בשנים כתיקונן החבורות של הנערים נאספות לספר מיוחד העולה על שולחנן של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ומוצגות בכנס חיזוק מיוחד שמתקיים באולם רחב ידיים בעיר בני ברק, מול שולחנות ערוכים כיד המלך ותזמורת, בהשתתפות גדולי ישראל מנהלי ורכזי 'קרן ההסעות', והורי התלמידים כדי לרומם ולפאר את כתרה של תורה.

    השנה בשל המצב המיוחד האוסר כינוסים רבי משתתפים בוטל למגינת לב האירוע המרכזי. אולם בקרן ההסעות יזמו מפגש אישי עם כל תלמיד שהשתתף בפרויקט. נציין שהשנה לאור ההצלחה הגדולה והמרשימה בהכוונת הנערים אל הישיבות הקדושות ישנם 575 נערי חמד מ-143 ישיבות שעמלו על כתיבת חבורות. כל תלמיד זכה למפגש אישי עם הפעיל המוכר שמלווה אותו במשך השנה, לתעודת הוקרה, ובעיקר להכרה שה"חבורה" שלו והעמל שלו זוכים להערכה.

    נציין כי הפעילים ליוו את הבחורים לאורך כל תקופת הקורונה בחיזוקי אישי ובקשר טלפוני לעיתים יומיומי, במקביל לטיפול ההמשך בתלמידי כיתה ח' המתעתדים לעלות לישיבות הקדושות

    הרב יעקב מויאל מנהל פרויקט 'טיפול המשך' של 'קרן ההסעות' המלווה את מערך הרכזים והחונכים במבצע זה: "כתיבת החבורות הוא אירוע מרגש מאד, בייחוד לנוכח העובדה כי לולא קרן ההסעות, נערים אלו לא היו מכירים כלל את הגמרא. אלו נערים שלולא ההסעה וללא ההכוונה היומיומית היו לומדים בבתי הספר הממלכתיים שבאזור מגוריהם.

    השנה לא זכינו לערוך אירוע גדול אולם לא שכחנו לרגע את הנערים היקרים. החלטנו שאנחנו חייבים לנערים האלה פיצוי על העמל הגדול שהשקיעו בכתיבת החבורה ולכן יזמנו את חלוקת התעודות.

    הסיפוק והשמחה על פני הנערים שקבלו את התעודות ומכתבם של גדולי ישראל הראה לנו כמה הצעד הזה מחזק אותם ויגרום להם בעז"ה להמשיך ולהתעלות בלימוד התורה הקדושה".



    0 תגובות