הבית היהודי עם הרב פרץ: חברי ההמפלגה אישרו את ההסכם הקואליציוני

    איתי גדסי No Comments on הבית היהודי עם הרב פרץ: חברי ההמפלגה אישרו את ההסכם הקואליציוני

    רוב מוחץ של חברי הבית היהודי אישרו את הסכם כניסה לממשלה מול הליכוד. הרב פרץ: הבית היהודי, על אף כל רעשי רקע מסביב, מוכיחה שהיא בסיס איתן לציונות הדתית"

    Israeli Education Minister Rafi Peretz attends a meeting of The Jewish Home party in Tel Aviv to approve the party's upoming uinion with Otzma Yehudit Party towards the upoming general eletions. Tel Aviv Jan 13, 2020. Photo by Gili Yaari / Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ?????? ??? ??? ??? ?? ?????? ??????? ????? ?????? ?????? ?????? ?????
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההסכם הקואליציוני בין הבית היהודי לליכוד, התכנס היום מרכז הבית היהודי להצבעה חשאית על אישור ההסכם. במשך היום התקיימה הצבעה ב-4 מוקדים ברחבי הארץ, צפון, דרום, מרכז וירושלים.

    לאחר ספירת 100% מהקולות הוחלט ברוב של 68% על אישרור ההסכם עם הליכוד וכניסה הבית היהודי ויו״ר המפלגה השר רפי פרץ לממשלת האחדות.

    פילוח המצביעים: סה״כ 296 מצביעים. בעד – 200. נגד – 90. נמנע – 6.

    יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ אמר לאחר קבלת התוצאות: "הבית היהודי, על אף כל רעשי רקע מסביב, מוכיחה שהיא בסיס איתן לציונות הדתית ומפלגה דמוקרטית תוססת. שמח כי ערב חגה של ירושלים בה אנו שמחים באיחודה של העיר, מרכז הבית היהודי מצביע בעד האחדות ובעד הפיוס בעם".

    מנכ״ל המפלגה, ניר אורבך, מסר בסיום: "הבית היהודי זו המפלגה היחידה בציונות הדתית שמבוססת על מוסדות דמוקרטיים ושאישרה את ההסכם. בעבודה ציבורית ופוליטית נכונה נוכל לחדש ולהרחיב את הבית".



    0 תגובות