פחות בחוץ – יותר בבית

    עפר גדנקן No Comments on פחות בחוץ – יותר בבית

    אנשים משקיעים בבחירת מזרן לשינה רגועה יותר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקופת ימי הסגר שעברה עלינו בחודשיים האחרונים, הביאה עמה חשיפה נמוכה יותר לאור השמש הטבעי שבחוץ, דבר שהשפיע על מנגנונים טבעיים של ערות ושינה.

    מומחים לפסיכולוגיה והתנהגות אנושית, מציינים כי שינה טובה מרכזת מכלול של גורמים, חלקם נפשיים – ומונעים מיכולת להתנתק ולשחרר נפשית את טרדות היום, אך חלקם מוחשיים וקשורים למה שנקרא 'היגיינת שינה' כמו שקט, חושך, טמפרטורה נכונה, ובייחוד – מזרן איכותי. זאת הסיבה ששינה בבית מלון לדוגמה, נחשבת לשינה איכותית יותר מאשר שינה בבית. הידעתם כי בתי מלון משקיעים את רוב תקציב החדר במצעים, כריות ומזרנים איכותיים? מחקר אשר בדק את היתרונות של מזרון איכותי במשך 28 יום, חשף כי שינה על מזרן איכותי הפחיתה את כאבי הגב ב-57%, את כאבי הכתפיים ב-60% ואת נוקשות הגב ב-59%, וגולת הכותרת היא כי לא רק הפחיתה את כל התסמינים הללו, אלא גם שיפרה את איכות השינה ב 60%.

    מאות לקוחות מרוצים שרכשו לקראת חג הפסח האחרון את מזרני עמינח, מדווחים כי זו הרכישה המומלצת ביותר בתקופת הקורונה. בקבוצת עמינח – תשלובת הרהיטים הגדולה אסורבישראל, רואים בברכה את העליה בדרישה מצד צרכנים להשקיע במזרני איכות, דווקא בימים אלו. "ככל שאנשים ישבו בבית  – הם הבינו כי זהו המקום הנכון ביותר להשקיע בו. אנשים משקיעים יותר בתוך הבית ופחות בחוץ".

    ציבור הלקוחות לדורותיו זוכר לטובה את מותג עמינח שמציג את איכות השינה כבר עשרות שנים, כאשר גם הסבתא במשפחה מספרת לנכדים שנישאים בתקופה זו, על השקעה במזרן שנשאר לאורך שנים.

    באופן מיוחד עבור ציבור הלקוחות, הקימו בעמינח מוקד טלפוני זמין עם יועצי השינה המקצועיים, לשירות הלקוחות הטוב ביותר. המענה במוקד בימים א'-ה' בין השעות 9:30-17:00 וביום ו' בין השעות 9:30-13:30 במספר: 077-977-6-555



    0 תגובות