מנדלבליט התעלם מטענות נתניהו, "נמשיך לפעול ללא מורא"

    איתי גדסי No Comments on מנדלבליט התעלם מטענות נתניהו, "נמשיך לפעול ללא מורא"

    היועמ"ש מנדלבליט לא התייחס לטענות הקשות שהעלה כנגדו ראש הממשלה, אך חזר ואמר, "התביעה הכללית תנהל את ההליך בתיק זה כמו בכל תיק אחר – באופן מקצועי"

    Attorney General of Israel, Avichai Mandelbli speaks at the 17th annual Jerusalem Conference of the 'Besheva' group, on February 24, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???????? ????"? ??????? ???? ??? ??? ??????? צילום: פלאש 90
    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט הגיב לראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שראש הממשלה העלה טענות קשות כנגדו וכנגד צוות התביעה בפתח בית המשפט. מנלבליט לא ענה על על הטענות הקשות שהועלו כנגדו, ושוב התעלם מההקלטות הסודיות בפרשת מנדלבליט-אשכנזי השמורות בכספת הפרקליטות ללא שהציבור יודע מה תוכנם.

    מנדלבליט התייחס רק להליך המשפטי ואמר: "התביעה הכללית תנהל את ההליך בתיק זה כמו בכל תיק אחר – באופן מקצועי וענייני ובין כותלי בית המשפט בלבד".

    לדבריו, "ישראל היא מדינת חוק. משכך, בית המשפט הוא המקום להשמעת טענות הצדדים, להצגת ראיות התביעה, ולבחינה מדוקדקת של כל טענות ההגנה. שם ורק שם יוכרע דינם של הנאשמים".

    מנדלבליט הבהיר, "אנו נמשיך לפעול ללא מורא, גם אל מול הניסיון המופרך לייחס לרשויות אכיפת החוק שיקולים לא ענייניים, ניסיון שאותו יש לדחות מכל וכל".

    כזכור ראש הממשלה אמר בפתח בית המשפט לאומה, "אני ומשפחתי, ראש ממשלה ומשפחתו הכי מושמצים, דווקא נגדי. אחד מבכירי המשפטנים בעולם אמר את הדברים הבאים, הוא אומר 'משפט נתניהו מעלה סכנה לדמוקרטיה ולשלטון החוק. זו פעם ראשונה בהיסטוריה שאדם עומד לדין על סיקור חיובי. 244 שנים זה לא היה, אבל במקרה זה נפל עלי כי כשצריך לחסל אותי, ראש ממשלה חזק מהימין, הכול אפשרי".

    ראש הממשלה המשיך ותקף את התנהלותו במסתרים בפרשת מנדלבליט אשכנזי: "כאן כמובן עולה שאלה איך גיבה היועמ"ש את כל המהלכים הפסולים הללו וחתם על כתב האישום המופרך? האם לוחצים עליו, האם יש לו משהו להסתיר? האם המשהו הזה זה אותן קלטות סודיות? מי יודע. לכן אני דורש לפרסם כאן עכשיו את כל הקלטות של היועץ כי אין מחטא טוב יותר כאור השמש".

    לדבריו, "אם הציבור יידע את כל האמת כל התיקים הללו יתפוררו. אני חייב להגיד – אני שומע את זה מכל כך הרבה אזרחים. אומרים לי תהיה חזק, אנחנו לא קונים את השטויות האלה, כולנו מבינים שתפרו לך תיקים. גורמים במשטרה, פרקליטות, תקשורת, מנסים לבצע הפיכה שלטונית בניגוד לרצון העם".



    0 תגובות