מנכ"ל החינוך העצמאי תוקף את משרד החינוך: "הם איימו עליי שלא אפתח"

    אסתי פלד No Comments on מנכ"ל החינוך העצמאי תוקף את משרד החינוך: "הם איימו עליי שלא אפתח"

    הרב אליעזר סורצוקין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות משרד החינוך, "יש אפליה בירושלים ובעוד ערים כי הכל פתוח חוץ מהחרדים. הייעוץ המשפטי של משרד החינוך מאיים עלינו שלא נפתח"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ותקף את משרדי החינוך והבריאות על ההפליה לכאורה בין בתי הספר החרדים לשאר הילדים, "מאוד עצוב המצב כי אין לי תשובה ואין לי מענה ל110 אלף ילדים שלומדים אצלנו. לפני כשבועיים קיבלנו את חוות הדעת המקצועיות וההוראות של גדולי ישראל. בהתחלה לא היו אזורים אדומים או לא כולם פתחו".

    סורוצקין הוסיף, "גדולי ישראל הורו לנו לפתוח קודם כל את כיתות ח ורק אח"כ כיתות ז. כעבור שבוע קיבלנו הוראה שהחינוך חוזר לשגרה מלא תחת המגבלות, אבל הם כתבו מערכת החינוך אזורים אדומים הלימודים לא יחודשו".

    לדבריו, "בהחלטה הראשונה לא הפלו בנינו. עד היום אין לנו מענה. לצערי בחיפה וברוב הכיתות לומדות חוץ מירושלים, בני ברק, שכונה בנתיבות ובבית שמש אני מבקש תשובות כי ההורים רוצים לדעת כי ההורים לא חוזרים לכולל או לעבודה בגלל זה. לבריכות נתנו הוראות פתיחה גם גני אירועים ולנו לא נותנים הודעה מתי אנחנו פותחים".

    הרב סורוצקין סיפר על האירוע מול משרד החינוך, "עיריית ירושלים שהיא מאוד אחראית הודיעו ביום רביעי שעבר אפשר לפתוח מבחינתם, ופתחו שתי שכבות, אמרו לי למה אתה לא פותח? אז פניתי למשרד החינוך ושאלתי, ואני מקבל הודעה מהיועמ"ש גברת ליאת בל והיא אומרת לי שאני לא יעיז לפתוח כי אני מסתכן אישית אם יקרה משהו לתלמיד. הורים רואים שילדי הממלכתי דתי והממלכתי באותו רחוב כן הולכים ללמוד".

     



    0 תגובות