מפיק אירועים: "בעלי שמחות בוכים, האולמות לא מחזירים את המקדמות"

    אסתי פלד No Comments on מפיק אירועים: "בעלי שמחות בוכים, האולמות לא מחזירים את המקדמות"

    מפיק האירועים אלי רוט בריאיון ל'מהדורה המרכזית', מספר על התופעה המכוערת בהם בעלי אולמות לא מחזירים את כספי המקדמות לבעלי השמחות

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפיק האירועים אלי רוט התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על המצב של בעלי האירועים שנתנו מקדמות בעלות של אלפי שקלים לבעלי האולמות ובשל המשבר לא יכלו לקיים את החתונה, אך המקדמה לא הוחזרה, "בעלי אולמות לקחו מקדמות ולא מחזירים מקדמות".

    רוט מספר כי "בעלי שמחות פונים אליי בוכים, חלקם התחתנו כבר. האזרח הקטן לא צריך לספוג את הנזקים של האולמות. מדובר על סכומים של עד 20 אלף שקל, במקביל בעלי השמחות רוצים לחתן את הילדים ולא יכולים כי הם חנוקים".

    לדבריו, "בעל האירוע קונס לקוחות שהוא בכלל לא פותח זאת לא בעייה של האזרח הקטן. אנחנו לקחנו כמה שטחים לעזור למשפחות החרדיות. אנחנו נותנים מחיר נמוך אבל עדיין אנחנו עושים בשטח ואין לאיפה להוריד אבל האנשים לא רוצים גם לוותר".

    היו כמה בתי דינים שהוציאו את הכספים מבעלי האולמות, גם בנושא שכירות חנויות נפטרו מתשלום שכירות כי הם לא עבדו ולא באשמתם". אבי מימרן הציע במהלך הריאיון כי בעלי אולמות שלא יחזירו כדין את המקדמות שקיבלו ללא תמורה, שמות האולמות יפורסמו במהדורה המרכזית בזמן הקרוב.



    0 תגובות