הוקרה למתאמי קשרי הקהילה במכבי

    עפר גדנקן No Comments on הוקרה למתאמי קשרי הקהילה במכבי
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלי המגזר החרדי בארץ ובדרום, ומנהלי המרחבים במחוז הדרום במכבי הגישו באופן אישי תעודות הוקרה למתאמי קשרי הקהילה בדרום: ר' אברהם ברסלר, מתאם קשרי קהילה בקריית גת; גב' רבקה גינת וגב' חנה שילר, מתאמות קשרי באשדוד; ר' משה רייכמן וגב' גיטל גרוסגליק, מתאמי קשרי קהילה בערד; ר' יהושע יוליס, מתאם קשרי קהילה באופקים; ר' יאיר כהן, מתאם קשרי קהילה בנתיבות; ור' יצחק נחום כץ, מתאם קשרי קהילה בתפרח.

    מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר, אמר ברגש כי: "צוותי השירות של מכבי מהווים הון אנושי של ממש. בחוד חנית השירות ניצבים מתאמי קשרי הקהילה ברחבי הארץ, המהווים זרוע מקשרת איתנה בין  החברים לבין השירותים השונים. תקופת הקורונה הביאה עימה גל עצום של פניות, שאלות ובקשות מאת החברים. כלל צוותי מכבי התגייסו כאיש אחד בלב אחד והעניקו מענה מקיף בכל עניין. ברגעי האמת, בשטח ובלב הקהילות ניצבו מתאמי קשרי הקהילה. הם פעלו במסירות ועשו לילות כימים עבור החברים. סייעו בשינוע תרופות, דאגו לביצוע בדיקות גם בבתים ובמיקומים חריגים, וכל זאת – כדי לתת מענה רפואי ואנושי כאחד. אלפי התודות הנרגשות ועיניהם של החברים הוכיחו – אין תחליף ללב הפועם ולשירות הרגיש שמעניקה מכבי באמצעותכם לכלל חבריה. בקרוב נקיים סבבי הוקרה גם במחוזות הנוספים של מכבי".

    מנהל מרחב ערד, ומנהל המגזר החרדי במחוז הדרום, ר' אריה קליין: "זכיתי לראות ולשמוע מקרוב את אלפי החברים בדרום מתרגשים, מודים ומתפעלים מהשירות המסור שהוענק בכל יום ושעה. לכל פניה הייתה כתובת, וכל חבר הרגיש כמו בן יחיד. הסיפורים רבים ומרגשים, וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו. אין לי אלא להוקיר את הזכות ולהודות לכל אחד ואחד מהמתאמים באופן אישי על שליחותם לקדם את בריאותו הנפשית והגופנית של כלל עם ישראל".

    ראש מחוז הדרום, גב' קרן שכטר אזולאי מסרה את הוקרתה וברכתה: "התרגשתי לשמוע על עשרות היוזמות והפעילות המסורה של המתאמים ברחבי המחוז. התקופה הזו תישאר בליבי עוד שנים רבות, ואני בטוחה שכך גם בליבם של חברינו, שקיבלו ברגעי האמת את מענה רגיש ומקצועי, וחשו על בשרם את מסירותה הכנה של מכבי ודאגתה לכל אחד ואחד. עלו והצליחו".



    0 תגובות