העיתונאי בועז גולן: "אפרסם חומרים שקשורים לעדי המדינה"

    אסתי פלד No Comments on העיתונאי בועז גולן: "אפרסם חומרים שקשורים לעדי המדינה"

    העיתונאי בועז גולן בריאיון למהדורה המרכזית מספר על התרשמותו מראש הממשלה בריאיון הבלעדי שהוענק לו לאחר המשפט, "אין אדם חזק ונינוח כמותו בכל המערכת הפוליטית בישראל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי בועז גולן התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לאחר שאמש ראיין בלעדית את ראש הממשלה לאחר משפטו, וסיפר על התרשמותו אמש, "אני מכיר לא מעט חברי כנסת ושרים אבל אני לא מכיר אדם נינוח ורגוע במערכת הפוליטית בישראל כמו בנימין נתניהו והוא רגוע מאוד והוא איש חזק מאוד. המשפט עובר לידו זה נשמע כמו קלישאה, אני יושב איתו ומדבר איתו על דברים אחרים והוא מאוד נינוח".

    גולן מבהיר כי הוא "לא מגן על נתניהו. אני מכיר את החומרים יותר מכל העיתונאים כמעט בארץ ואלו תיקים תפורים מתוך ידיעה. אני כיניתי את מנדלבליט שקרן והבטיחו לי חקירות והכל ואין כלום, וזה בגלל שהם יודעים מתי שאני ייעשה פליי הכל ישתנה".

    לדברי העיתונאי בועז גולן, "אף אחד מכל העיתונאים לא מכיר את ההקלטות, אז איך יכולים לפרשן. אני רואה אצל עד המדינה סתירה למה שהוא אומר למה שהוא פועל ברשתות. בקרוב אני אפרסם חומר שקשור לעדי המדינה וזה יגרום לדברים שקשורים לחקירה" מבטיח גולן.



    0 תגובות