משבר הקורונה באוקראינה: מאות חבילות סיוע חולקו ע"י השגרירות

    שלמה ריזל No Comments on משבר הקורונה באוקראינה: מאות חבילות סיוע חולקו ע"י השגרירות

    למבצע גויסה גם רשת המרכולים MEGA MARKET, שם הכינו שליחי המדינה למעלה מ 1200 חבילות מזון שכללו קמח, שמן וסוכר, ועליהן הכיתוב באוקראינית "מישראל באהבה"

    The Brodsky Choral Synagogue, the largest synagogue in Kyiv, Ukraine, on February 11, 2018. Photo by Nati Shohat/Flash90 *** Local Caption *** ???????? ???? ??? ???? ??????? צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שליחי שגרירות ישראל באוקראינה חלקו היום (שלישי) מאות חבילות מוצרי מזון בסיסיים לנזקקים שמצבם הכלכלי התדרדר בגלל מגיפת הקורונה. המבצע ההומניטרי המיוחד אורגן על ידי השגרירות בשיתוף פעולה עם קונסול הכבוד של ישראל במערב אוקראינה, אולג וישניקוב.

    שגריר ישראל באוקראינה, הרב ז'ואל ליאון סיפר על המבצע: "קיבלנו פניה ממספר קהילות יהודיות ברחבי אוקראינה לסייע בקבלת מוצרי יסוד בסיסיים בשל משבר הקורונה שפוקד את המדינה. אני שמח שהצלחנו לארגן את המבצע הזה, שיכול גם לסייע במאבק באנטישמיות ובדעות קדומות".

    למבצע גויסה גם רשת המרכולים MEGA MARKET, שם הכינו שליחי המדינה למעלה מ 1200 חבילות מזון שכללו קמח, שמן וסוכר, ועליהן הכיתוב באוקראינית "מישראל באהבה".
    השגריר יחד עם שליחי השגרירות הובילו את החבילות לערים ברדיצ'ב וז'יטומיר שם התקבלו ע"י ראשי הערים ורבני הערים שיחלקו את המוצרים למשפחות הנזקקות (יהודים ולא יהודים).

    למעלה מ-20 אלף חולי קורונה מאומתים נמצאו באוקראינה ומעל 600 נפטרו מהמחלה. ממשלת אוקראינה נקטה בצעדים חריפים כדי למנוע את התפשטות הנגיף והורתה על סגר שנמשך למעלה מחודשיים שהוביל לפגיעה קשה בכלכלה ובמיוחד בשכבות החלשות ובקשישים שעליהם נאסרה היציאה מביתם.



    0 תגובות