פרופ' רביד: "צריך להתרגל לחבוש מסיכה באופן קבוע בחודשים הקרובים"

    אסתי פלד 4 Comment on פרופ' רביד: "צריך להתרגל לחבוש מסיכה באופן קבוע בחודשים הקרובים"

    מנהל בית החולים "מעייני הישועה" פרופ' מוטי רביד בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מסביר על ההתנהלות הנכונה לבלימה של עליית בתחלואה הקורונה – "זה בידינו"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל בית החולים "מעייני הישועה" פרופ' מוטי רביד התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על רקע העלייה בתחלואה והסביר כי אינו מודאג מהעלייה בימים האחרונים, "זה היה צפוי. אבל אני כן מודאג מההתנהגות של האוכלוסייה, הייתה החלטה לפתוח את המשק כי אנחנו לא רוצים למות ברעב. אבל ברגע שפתחו את בתי הספר היה ברור שתהיה עלייה בהדבקה".

    רביד מבהיר כי "צריך להיות תסריט ברור לרשויות ולציבור בכדי לדעת להכיל את העלייה. מה שקרה שחלק מהאנשים פרקו עול ובמקומות מסוימים זה יתבטא בהדבקה מאסיבית כמו בגימנסייא בירושלים וזה מראה בבירור כי כל כללי הבטיחות נשברו שם".

    פרופ' רביד מסביר כי לא צריך לעשות צעדים דרמטיים כדי למגר את המגיפה, "אם כולם יישמרו על הכללים הכל ייראה אחרת. אני נסעתי בבני ברק וראיתי דברים לא טובים. חלקים מהציבור הולך עם מסכות על הסנטר. אנחנו צריכים להתרגל לשגרה מסויימת של מספר חודשים לפחות שמסכה היא מלווה קבוע. זה החלק השלישי שמגן עלינו וכמובן לא להצטופף ולא להתחבק. אם צפוף בחנות אז לא להיכנס וגם בבית הכנסת לא לשבת צפוף".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ממש תענוג אתכם אני מעודכן בחדשות הארץ גם כשאני נמצא בסוף העולם כמו ארגנטינה..

    2. 3

      על הפנים זה מה שצריך עם המסכה

    3. 1

      מה לא ברור שחייב לסגור את בתי הספר.מסכנים את התלמידים ואת המורים!