סגן שר הבריאות: "אסור שתהיה התפרצות שנייה"

    אסתי פלד No Comments on סגן שר הבריאות: "אסור שתהיה התפרצות שנייה"

    סגן שר הבריאות יואב קיש בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מסביר על ההתרופפות במשמעת הציבורית, "הייתה הרגשה כאילו החום ניצח את הקורונה ובכך התרופפה כל שמירת הנהלים בציבור"

    Yoav Kisch, chairman of the Interior Affairs Committee leads an Interior Affairs Committee meeting at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, on July 12, 2018. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ???? ???? ????? ????? ???? צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן שר הבריאות יואב קיש התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לעלייה בתחלואה, "אני לא בא ואמר שזה גל שני. השאלה האם מדובר שהאירוע בירושלים הוא נקודתי ולא ארצי. כי אם לא כך אנחנו נהיה במקום אחר".

    החום לא ניצח את הקורונה אומר קיש, "הייתה הרגשה כאילו החום ניצח את הקורונה ובכך התרופפה כל שמירת הנהלים בציבור. הקורונה לצערי לא נעלמה היא כאן כדי להישאר. וצריך לשמור כפי שיצאנו מהסגר. סגר שוב תהיה פגיעה קשה בחיים ובפרנסה. אבל אסור לנו ששינוי מגמה תהיה התפרצות שנייה".

    על ההתנהלות במשרד הבריאות, "אנחנו צריכים לאזן בין בריאות הציבור לבין המשך תפקוד המשק. ולכן אנחנו עם יד על הדופק עם המספרים ואנחנו נהיה תחת התנהלות מושכלת לפעמים כמו פינג פונג בצעדים החדשים. לדוגמא מתחמי הבדיקות שוב נפתחו".



    0 תגובות