היועץ החינוכי מסביר: כיצד תתמודדו עם לחץ הבן לקראת הרישום לישיבות

    אסתי פלד No Comments on היועץ החינוכי מסביר: כיצד תתמודדו עם לחץ הבן לקראת הרישום לישיבות

    היועץ החינוכי מוטי זילברג בריאיון מיוחד וחשוב ל'מהדורה המרכזית' מייעץ להורים לבחורי ישיבות הנמצאים לקראת תקופת רישום לישיבות, כיצד להתמודד עם הלחץ החרדיה על רקע משבר הקורונה

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ החינוכי מוטי זולברג התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן סביב נושא של מבחני הקבלה לישיבות קטנות וגדולות על רקע משבר הקורונה המעלה את מפלס החרדה בקרב בחורי הישיבה שלא התכוננו כהרגלם בשל המשבר הגדול.

    בפתח הריאיון מסב זולברג את תשומת הלב לילדים שבדרך כלל נשכחין מהציבור, "קודם כל צריך לתת שימת לב לילדים להורים גרושים שהם גרועים יותר מיתומים ואין להם אבא דומיננטי בבית, כל אדם שמכיר ילדים להורים גרושים צריך לעזור להם".

    זולברג סיפר "היום הבן שלי בשיעור ג' בישיבה קטנה התקשר אליי ואומר לי אבא מתי אתה מדבר עם המשגיח? אמרתי לו לבן שלי אכן זו נקודה קשה, השיא של הישיבה זה בחג שבועות והשנה למדו בבית. הקושי הזה זה קושי קיים אסור להתעלם מהקושי אחרי שאני מראה לתלמיד שאני מבין מה עובר אליך. גם השנה התלמידים לא ייגשו למבחנים כמו בכל שנה וזה מלחיץ. צריך לשדר אמפתיה" הוא מסביר.

    "אחר כך אני צריך להשרות רוגע בבית ושלווה. צריך להגיד לילדים בעזה"י זה יסתדר. הישיבות מבינות שלא היה לכם זמן להתכונן, לא היו חברותות או לימוד כסדר ואין מחברות סיכומים. הישיבה שמה לב לכך. המשגיחים והרמי"ם צריכים לדעת על מידת ההתאמצות של בחורי הישיבה בתקופה הזו" מסמן זולברג את המטרה של הצוות החינוכי בתקופה הזו.



    0 תגובות