אחרי עשור: אלבום שני בסדרת 'לחיים טיש חב"ד' • האזינו ל"ד' בבות"

    דוד קליגר 1 Comment on אחרי עשור: אלבום שני בסדרת 'לחיים טיש חב"ד' • האזינו ל"ד' בבות"

    עם השקת האלבום השני בסדרת 'לחיים טיש חב"ד', מגיש יוסף משה כהנא את אחת הרצועות המדוברות מתוך האלבום – ניגון האדמו"ר הזקן ובביצוע אמן הרגש מוטי ויזל לצד מקהלת הילדים של 'לחיים' • האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא משנה אם מדובר בעת צרה או בעת שמחה, בחופה וקידושין או בהתוועדות חסידית, את ניגון "ארבע בבות" נדיר שלא שלא ישלבו בפלייליסט. ניגונו הידוע של האדמו"ר הזקן מחב"ד זי"ע, שלא מעט סגולות נקשרו בו, מבוצע כעת לראשונה בביצוע ענק ומרגש.

    ההפקה המוזיקלית המרהיבה רואה כעת אור באלבום החדש והנדיר של 'לחיים הפקות', מבית היוצר של הרב יוסף משה כהנא. כעת, שבוע לאחר השקת האלבום והגעתו לחנויות, משחרר כהנא לקהל הרחב במרשתת את הניגון המיוחס.

    לביצוע הניגון הופקד אמן הרגש מוטי ויזל, כאשר ילדי מקהלת 'לחיים' הצעירה מלווים אותו בהרמוניה ווקאלית מרגשת במיוחד.

    "מעולם לא עבדתי על אלבום שנים רבות כל כך", סיפר ר' יוסף משה כהנא עם צאת האלבום בשבוע שעבר. "למצוא את השירים הכי נכונים והכי קלים, לצד כתיבת עיבוד חדשני שנותן להם משמעות חדשה, הייתה המשימה המאתגרת ביותר עבורי".

    באלבום החדש משתתפים בעלי מנגנים מהשורה הראשונה, ביניהם זאנוויל ויינברגר, אהר'לע סאמט, מוטי ויזל, יעקב יהודה דסקל, יוסף זאב בראווער, משה דמן, תוך שהם מבצעים לראשונה את אוצרות ניגוני חב"ד, שחלקם טרם פורסמו באף אלבום מוזיקלי זה עשורים.

    "השיא מבחינתי הוא רצועת ד' בבות", סיפר כהנא על הביצוע הראשון לניגון החב"די העתיק בהברה חסידית. "זה יהיה השיר שיחמם את הלב של כל עם ישראל. שיר שכולם שרים בעת שמחה, בעת תשובה ובעת התרוממות רוח".



    1 תגובות

    מיין תגובות