קרעי דורש דיון בעקבות הפרסומים על ניגודי העניינים של שופטי העליון

    איתי גדסי No Comments on קרעי דורש דיון בעקבות הפרסומים על ניגודי העניינים של שופטי העליון

    הטלטלה הציבורית שעבר בג"ץ לאחרונה בשאלות הקשות שהועלו כנגד ניגודי העניינים החריפים של שוטפי העליון, ח"כ קרעי דורש דיון דחוף בועדת חוקה

    View of the empty courtroom at the Supreme Court in Jerusalem on February 21, 2017. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ????? ????? ??? ???? ???? ??? ???? ??? ?????????? צילום: פלאש 90
    16:12
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט בגבול הצפון: "התקופה הקרובה תהיה מכריעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר תחקירים עיתונאיים שפורסמו לאחרונה, גרמו לטלטלה ציבורית אדירה באמון הציבורי שגם ככה בשפל של הציבור בישראל בבתי המשפט בכלל ובבג"ץ בפרט. על פי התחקירים של קלמן ליבסקינד ובכאן נחשף כי נשיאת בית המשפט העליון דנה בתיקים שהיו קשורים לחברות ביטוח וכד' שמייצג בעלה עו"ד דוד חיות ולא הצהירה על ניגוד עניינים ועסקה בהם. בתחקיר עלו שאלות קשות על התנהלותה של נשיאת בית המשפט.

    בנוסף בכאן עלה תחקיר על שופטים נוספים הדנים בתיקים בהם הם מצויים בניגודי עניינים חריפים ולא הוציאו עצמם מהדיונים. התנהלות השופטים לכאורה בתיקים שאסור להם לדון בהם, מעלה שאלות קשות על תפקודם ועל יושרתם הציבורית.

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי אמר היום (שלישי) בתגובה: "בעקבות הפרסומים האחרונים בעניין ניגודי העניינים הרבים והחמורים של שופטי העליון, הגשתי בקשה לדיון דחוף בועדת חוקה בכובעה כמפקחת על רשויות החוק והמשפט בישראל".

    ח"כ קרעי הבהיר: "נדרוש שקיפות, נגישות ועדכון רשימות ניגודי עניינים. היעלה על הדעת ששופטים יתעלמו מהחוק כשזה נוגע אליהם?".



    0 תגובות