ח"כ קרעי ימונה ליו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ קרעי ימונה ליו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד

    חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי ימונה ליו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית ולמועמד הבא לתפקיד יו"ר ועדת החוקה בעוד שנה וחצי. קרעי: "אני מתחייב למלא את תפקידיי הפרלמנטריים באמונה ולהיות שליח ציבור נאמן"

    שלמה קרעי צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי ליו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית ולמועמד הבא לתפקיד יו"ר ועדת החוקה בעוד שנה וחצי במידה וח"כ מיקי זוהר יבחר שלא להיכנס לתפקיד.

    חה"כ קרעי ימונה גם לחבר קבוע בוועדות הכספים, החוקה וביקורת המדינה לאורך כל הקדנציה. בנוסף, כאות הערכה לציונות הדתית ולציבור התורני לאומי, החליט רה"מ כי חה"כ קרעי יהיה נציג הליכוד בגוף הבוחר של הרבנים הראשיים לישראל.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "חבר הכנסת שלמה קרעי, נציג נוסף של הציונות הדתית לוקח חלק מרכזי בפעילות תנועת הליכוד ובפעילות הפרלמנטרית בכנסת. אני סמוך ובטוח כי יעשה חיל בכל תפקיד שימלא לטובת מדינת ישראל".

    ח"כ ד"ר שלמה קרעי: "אני מודה לראש הממשלה על האמון הרב שנתן בי כנציג הנגב וכנציג הציונות הדתית בליכוד. אני מתחייב למלא את תפקידיי הפרלמנטריים באמונה ולהיות שליח ציבור נאמן. כנציג הפריפריה והזוגות הצעירים, אמשיך להיאבק בעוולות כלכליות חברתיות ואטול חלק משמעותי במהפך שמוביל הליכוד וראש הממשלה בהפיכת הפריפריה למרכז".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יו"ר ועדת הבחירות הוא שופט בית משפט העליון.
      נתניהו יכול למנות את הסוס שלו ליו"ר ועדת שום דבר אבל ח"כ קרעי יכול להיות, מקסימום, סגן יו"ר ועדת הבחירות.