פתרון במשבר הקורונה: בדיקת עיניים ללא מגע יד אדם

    קלמן טלר No Comments on פתרון במשבר הקורונה: בדיקת עיניים ללא מגע יד אדם
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם התפרצות נגיף הקורונה, רבים ביקשו לערוך בדיקות עיניים לשם התאמת משקפיים או עדשות והתקשו לעשות זאת תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

    ברשת משקפי הבוטיק "אופטיקנט בארנס" שסניפה הראשי נמצא ברמלה, הרימו את הכפפה ומצאו פתרון והודיעו כי כעת גם לאחר החלשות הנגיף, מכשיר הבדיקה המוביל Eye refract של אמפרית האופטומטריה הצרפתית המובילה Visionix, יצטרף להליך הבדיקות כך שמעבר לבדיקה על ידי צוות המומחים של הרשת תתקיים בדיקה ללא מגע יד אדם שתביא את הליך בדיקת העיניים לכדי שלמות מקצועית ואיכותית ביותר.

    הדר מילר, אופטומטריסטית בכירה בסניף אופטיקנט בארנס ברמלה אמרה כי  "הנחיות משרד הבריאות עקב התפרצות נגיף הקורונה חייבו אותנו לחשב מסלול מחדש תוך שמירה בראש ובראשונה על בריאותם של המטופלים. מכשיר זה מהווה חוד החנית בבדיקות העיניים ויאפשר לנו לייצר את התוצאות המושלמות והמדויקות ביותר".

    עוד הוסיפה, "אנו נמצאים כיום בחזית הטכנולוגיה ולאחר התפרצות הנגיף והכלתו, השימוש במכשיר חשוב שבעתיים. אין תחליף לבדיקה על ידי אנשי מקצוע אך המכשיר החדש הוא תוספת כוח משמעותית שתשפר פלאים את איכות בדיקת העיניים. אנו קוראים לכלל הציבור להגיע לחנותנו ולבצע את הבדיקה ללא כל עלות."



    0 תגובות