נתניהו גינה את דברי יו"ר מועצת יש"ע: "טראמפ הידיד הגדול של ישראל"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו גינה את דברי יו"ר מועצת יש"ע: "טראמפ הידיד הגדול של ישראל"

    ראש הממשלה גינה את דבריו של יו"ר מועצת יש"ע כנגד הנשיא טראמפ שאמר, "התוכנית מראה שהוא אינו ידיד ישראל". נתניהו גינה וביקר את ההתקפות, "מצער שבמקום הכרת הטוב יש מי שמתכחש לידידות זו שלא הייתה גדולה ממנה"

    צילום: קובי גדעון לעמ
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מועצת יש"ע בצורה תמוהה ממשיכים בגלי ההתקפות כנגד נשיא ארה"ב וראש ממשלת ישראל על רקע החלת הריבונות הקרובה, הגדיל לעשות יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייאני שאמר לעיתון 'הארץ' כי התוכנית מראה שטראמפ אינו ידיד של ישראל. אלחייאני הוסיף כי מה שמעניין את טראמפ וצוותו הם רק הבחירות לנשיאות.

    ראש הממשלה נתניהו גינה את דברי יו"ר מועצת יש"ע: "אני מגנה בתוקף את דבריו של יו"ר מועצת יש"ע. הנשיא טראמפ הוא ידיד גדול של מדינת ישראל. הוא הוביל מהלכים היסטוריים לטובת מדינת ישראל ובינהם: הכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן, הכרה בירושלים כבירת ישראל, העברת השגרירות האמריקנית לירושלים והכרה בחוקיות של מפעל ההתיישבות ביו"ש".

    נתניהו הבהיר: "חזון השלום של הנשיא טראמפ כולל הכרה בישראל כמדינה יהודית, שליטה ביטחונית של ישראל בכל השטח מערבית לירדן, ירושלים מאוחדת, פירוק החמאס מנשקו, מניעת כניסת פליטים לישראל ועוד. מצער שבמקום הכרת הטוב יש מי שמתכחש לידידות זו שלא הייתה גדולה ממנה".

    יו״ר הכנסת יריב לוין תקף את ההתבטאויות הקשות: "דבריו החצופים וחסרי האחריות של דוד אלחייני על נשיא ארה״ב ראויים לכל גינוי וביקורת. בכל הכבוד ליו״ר מועצת יש״ע, עליו להודות לנשיא טראמפ על פועלו האדיר לטובת מדינת ישראל ולטובת ההתיישבות".

    עוד הוסיף, "דבריו של אלחייני מבטאים כפיות טובה שאין כדוגמתה, וגורמים נזק גדול, דווקא בימים של מאמץ חשוב לקידום מהלך היסטורי של החלת ריבונות".



    0 תגובות