מרזל על אירוע הקטטה בחברון: "פתאום גילינו שיש משטרה בחברון"

    אסתי פלד No Comments on מרזל על אירוע הקטטה בחברון: "פתאום גילינו שיש משטרה בחברון"

    איש חברון ברוך מרזל בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מגיב על האירוע הקטטה בחברון בין מספר ילדים יהודיים לבחור ערבי, לדבריו, "אני פגשתי את הערבי הזה היום, הוא בריון יכול לאכול את הילדים בלי מלח. זה היה נראה שהוא בכלל הרביץ להם. אנחנו בודקים את הסיפור"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסיפור שסוקר בכלי התקשורת בהרחבה על מספר נערים יהודים שניסו להכות ערבי בחברון ובתגובה חייל צה"ל הפריד בין הניצים ונגן על הבחור הערבי, איש חברון ברוך מרזל התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' והגיב להאשמות הקשות, ותקף את תוכנית המאה של הנשיא טראמפ.

    בפתח הריאיון מגיב לאירוע הקטטה בחברון, לדבריו, "אין לי מושג מי מנפח את הסיפור עם החייל, וכולם מאמינים לתקשורת. בעשרה הימם האחרונים בחברון היו 32 אירועים חמורים יותר. בשבת האחרונה נדקר ערבי ושברו מכוניות. עשר בקבוקי תבערה הושלכו לעבר חיילים, ילד יהודי הוכה במכות ע"י ערבים, על זה אף אחד לא מדבר. שמרביצים ליהודי זה לא כלום. אבל שמרביצים לערבי פתאום זה עושה את כל החדשות. זאת הצביעות הגדולה והעויינות של התקשורת.

    מרזל סיפר, "אני פגשתי את הערבי הזה היום והוא יכול לאכול את הילדים בלי מלח. זה היה נראה שהו הרביץ לכזה בריון ולא הם הרביצו לו". מרזל תקף את השינוי במקרה המדובר מבחינת הרשויות, "פתאום אנחנו מגלים היום שיש משטרה בחברון. שאתה מתלונן שערבי זורק אבן או בנייה בלתי חוקית ע"י ערבים המשטרה בכלל לא מתייחסת ולא מטפלת" אמר מרזל.

    על תוכנית הריבונות אומר מרזל, "הליכוד מקיים את המצע של מרצ. אין בתוכנית שום דבר טוב זה מסוכן לעם ישראל". מרזל חותם את הריאיון, "כמו שהקב"ה הציל אותנו מאנטיוכוס כך הקב"ה יציל אותנו מנתניהו".



    0 תגובות