אביו של הבחור שנפטר לטענת ביה"ח מקורונה מאשים: "ביה"ח כשל"

    אסתי פלד No Comments on אביו של הבחור שנפטר לטענת ביה"ח מקורונה מאשים: "ביה"ח כשל"

    מאיר אסולין אביו של אושרי בן ה-26 שנפטר ב'תל השומר' מנגיף הקורונה כפי שפרסם ביה"ח, התראיין ל'מהדורה המרכזית' והאשים את ביה"ח בטיפול כושל בבנו, ובעברתו מהמחלקה בצורה לא אחראית

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאיר אסולין שבנו אושרי בן ה-26 נפטר על פי הודעת בית החולים 'מנגיף הקורונה' התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, מאשים את בית החולים בכשל בטיפול בבנו הצעיר ולטענתו הכשל הוא שגרם למותו ולא נגיף הקורונה, שכלל לא היה חולה בו כפי שטוען האבא.

    אביו החל לספר על התהליך שקדם לפטירת בנו בבית החולים, "הוא היה במחלקה פנימית ג' ושיפצו אותה, בבית החולים 'תל השומר', בשעות הבוקר באתי אליו, הרופאים אמרו לנו שצריך לעשות לו 'מנשם'. הוא לא הרגיש טוב עם המנשם הזה. עד השעה 3 השארתי את אישתי עם הילד. בשעה 4 לפנות בוקר אמרו לנו שהם מעבירים את כולם למחלקה חדשה. אמרתי להם שלא יעבירו את הילד כי הוא מצב לא טוב והוא עדיין מורדם ומונשם".

    האבא תיאר את הרגעים הדרמטים במהלך ההידרדרות, "במהלך המעבר התקשרו אליי אמרו לי שכל המערכות שלו קורסות. חלה הדרדרות חמורה. הייתה להם טעות עם העברת הצינורות והוא הפסיק לנשום נפלו המכשירים, הילד היה מטושטש אבל לא מורדם. שהגעתי לבית החולים הם עשו לו 3 הנשמות והם החליטו להביא את האקמו לב ומשם לקחו אותו לקורונה ואני חושב שלא היה לו קורונה".

    האבא מאשים את בית החולים בטיפול כושל, "5 שבועות הוא בבית חולים הוא שכב במחלקה סגורה, אומרים שיש לו קורונה ופתאום הלב שלו קרס ולא נתנו לי אף מסמך שזה קורונה. למה שמו אותו בקורונה ולא דיווחו עליו כקורונה? לא דיברו עליו בכלל. יש להם עניין מסויים שהם מנסים להחביא מאשים האבא שמערכת בית החולים כשלה בטיפול בבנו".

    האבא מבהיר בריאיון כי לבנו "הייתה לו בעייה במעיים ועל זה הוא התאשפז, ובניגוד לפרסומים על בעיות בלב".



    0 תגובות