בית המשפט דחה את צו הביניים נגד איקאה; 300 העובדים נשמרו

    צבי הדס No Comments on בית המשפט דחה את צו הביניים נגד איקאה; 300 העובדים נשמרו

    בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את צו הביניים נגד איקאה ושמר על מאות העובדים במקום. מתוך החלטת השופט אלכסנדר רון: "סוגיית מאזן הנוחות קשורה בטבורה לעובדה שבמקום פועל עסק שעלול להיפגע ולעובדה שמועסקים במקום מאות אחדות של עובדים, החלטתי לדחות את הבקשה לצו ביניים".

    איקאה אשתאול צילום: צילום: יונתן סינדל / Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) פרסם בית המשפט המחוזי בירושלים את החלטתו בעקבות פנייה תקדימית של ועד עובדי איקאה וההסתדרות הלאומית ובקשתם מבית המשפט להצטרף להליך ולמנוע את אובדן מאות מקומות העבודה.

    כזכור, בעקבות חריגה של 8,500 מטר מהיתר הבנייה, דרשה המדינה מחברת איקאה לחסום 8,000 מטר מהחנות. באיקאה השיבו למדינה שאם הם יאלצו לאטום מטר אחד, הם יסגרו את הסניף כולו. בהסתדרות הלאומית, שמייצגת את ועד עובדי איקאה, ביקשו מבית המשפט שלא ייתן צו ביניים לאטימת 8,000 המטרים.

    כאמור, שופט בית המשפט המחוזי, אלכסנדר רון, החליט הבוקר לקבל את הבקשה, לדחות הצו ולהמשיך את הקיום של הסניף. בכך ניצלה פרנסתם של 300 עובדים, שאטימת אלפי המטרים הייתה מובילה לסגירת החנות ולפגיעה במקור פרסנתם.

    עידן מעוז, יו"ר ועד העובדים באיקאה מסר בתגובה: "אני שמח שבית המשפט ביטל את הצו שהיה פוגע אנושות במאות העובדים במקום. הליך בירוקרטי חשוב ככל שיהיה, לא יכול להשפיע על פרנסת מאות משפחות. העובדים אינם בני ערובה. אני מברך על החלטת השופט, במיוחד לנוכח התקופה המאתגרת שחווים כל עובדי המשק".



    0 תגובות