סוכן שב"כ? בן גביר תובע את ערוץ 7 במיליון ש"ח: "שפכו את דמי"

    אליהו גרין 1 Comment on סוכן שב"כ? בן גביר תובע את ערוץ 7 במיליון ש"ח: "שפכו את דמי"

    לאחר הפרסום בו נאמר עליו שהוא סוכן שב"כ; עו"ד בן גביר תובע את ערוץ 7 במיליון ש"ח: "ביקשו להסתתר מאחורי כתב הגנה מביש – ושפכו את דמי"

    בן גביר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד איתמר בן גביר שלח מכתב לערוץ 7 ובו דרישה לפיצוי על סך של  מליון ש"ח בגין הפרסום ולפיו הוא סוכן שב"כ. במכתבו כתב בן גביר בין היתר כי: "שפכתם את דמי כאשר פרסמתם בכותרת הראשית באתר כתבה תחת הכותרת: 'גילת בנט: איתמר בן גביר הוא סוכן שב"כ".

    זאת, לדבריו "תוך ניסיון הסתתרות שפל, מאחורי כתב הגנה שהגישה הגברת גילת בנט במסגרת תביעת לשון הרע נגדה כאשר על פי דעת הרוב בבית המשפט העליון לא ניתן לתבוע את מי שכתב את כתב ההגנה, החלטתם לעלות שלב, לפרסם את האמור בכתב ההגנה ולהוסיף עליו".

    "למעשה", ממשיך בן גביר במכתבו החריף "הוצאתם את שמי לרעה, פרסמתם דבר שקר מכפיש, שלמעשה שופך את דמי, מלבין את פני ברבים, מבזה אותי, מציג אותי בפני משפחתי, חבריי, קהל הבוחרים שבחרו בי, עם ישראל כולו, במיוחד באתר כה נפוץ כערוץ 7, כאדם שתוקע סכין בגב המחנה שלו, פועל בניגוד לאינטרסים של המחנה עצמו, מציג את עצמו כדמות מסיימת, אך בפועל פועל הפוך ולמעשה כשותף למעשה הונאה וכבוד במחנה אליו אני משתייך".

    בן גביר הוסיף "זאת ועוד, נוכח עיסוקי כעורך דין בין היתר עורך דין פלילי המייצג לקוחות גם מול שירות הביטחון הכללי, הצגתם אותי כעורך דין שפל הפועל בניגוד לחוק, לכללי האתיקה של מדינת ישראל ולמעשה משקר את הלקוחות שלי ועושה מעשה הונאה חמורה".

    בן גביר טען כי לערוץ 7, המגלה, לטענתו, מגמתיות נגדו ונגד עוצמה יהודית בכל השנה האחרונה אין הגנה בגין פרסום הדברים הדברים שבנט טענה בכתב הגנתה וכי בערוץ 7 לא מצאו לנכון אפילו לא לבקש את תגובתו שהועתקה ממקום אחר, לדבריו. ניסו להסתתר מאחורי כתב הגנה כאשר אין להם כל הגנה משפטית וכי: "ואף חמור מכל אלה. לכתבה שהופיעה בעמוד הראשי, בכותרת הראשית צרפתם סרטון שבו נטען כי הטענה שאני סוכן שב"כ "וזאת בעקבות מידע שהגיע אליה: בעוד שלמעשה בכתב ההגנה דברים אלה לא נטענו ולמעשה הגב' בנט טענה באותו כתב הגנה, כי: 'למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני כלפי חוץ, הרי על פי פרסומים שהגיעו לנתבעת בן גביר מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שירות הביטחון הכללי …"

    בן גביר טוען כי במעשים אלה פרסמו בערוץ 7 לשון הרע נגדו ואף הוסיפו לפרסם גם בחשבון של הערוץ ברשתות החברתיות. הוא הפנה לפסק דין אחר שניתן בעניינו לפני 15 שנה על ידי השופט עודד שחם שם נקבע כי: "הצגתו של אדם כמי שמרמה את סביבתו הקרובה, ואשר מציג כאילו פעילותו נועדה לקידום רעיונות מסוימים, בעוד שבפועל היא נועדה לסכלם, נוטה בבירור לפגוע בשמו הטוב בקרב חברי אותה קבוצה".

    במכתב הדרישה דורש, עו"ד בן גביר מערוץ 7 פיצוי על סך של מליון ש"ח וכן התנצלות והבהרה באותו מקום ואותו אופן שפורסם הפרסום המכפיש. הודגש כי סכום הנזק מוערך פי כמה אך מטעמי פשרה מתבקש הסכום האמור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה לכל השמאלנים שמגינים על בית משפט מושחת שמטיל צו איסור פרסום על חומר עבריני, מנדלבליט, אשכנזי, סגל ובית ואחרים, יש לעקור מהשורש בבחירות את כנופית הבריונים הפוליטיים שהשתלטו על מערכת המשפט