סקר חדש: ש"ס עם 10 מנדטים; 65 מנדטים לגוש הימין

    איתי גדסי 3 Comment on סקר חדש: ש"ס עם 10 מנדטים; 65 מנדטים לגוש הימין

    סקר חדש מגלה כי לו הבחירות היו מתקיימות גוש הימין כולל ימינה היה מנצח באופן חסר תקדים. בחשבון במנדטים על פי מפלגות הקואליציה היו מקבלים 69 מנדטים מול 51 לאופוזיציה

    אריה דרעי צילום: פלאש90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר חדש המתפרסם היום (רביעי) ע"י חברת דיירקט פולס מגלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום לגוש הימין כולל ימינה היו יחד 65 מנדטים. מדובר בהישג חסר תקדים בכל קנה מידה שבמידה והתקיים תוכל ממשלת ימין אמיתית לקום בישראל.

    בסקר בדקו את יחסי הקואליציה והאופוזיציה לו הבחירות היו נערכות היום. הקואלציה מקבלת 69 מנדטים מול 51 מנדטים של האופוזיציה. תנועת ש"ס לראשונה מקבלת בסקרים 10 מנדטים יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים. ימינה עם 7 מנדטים.

    בחשבון המנדטים, הליכוד ממשיך להוביל חודש נוסף עם 41 מנדטים, כאשר המשמעות היא שבין 5 ל- 6 מנדטים שהצביעו בעבר לגוש המרכז שמאל, ככל הנראה בעיקר מצביעי תל"ם של בוגי יעלון שלא פחות מ- 4 מחבריה כבר פרשו מהסיעה, עברו לתמוך באופן מגמתי בליכוד ובתוכניתו להחלת הריבונות.

    המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון, באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה- 16 ביוני 2020 בשעות הערב, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 547 נדגמים מהאוכלוסייה הבוגרת (18+) בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.3%+- בהסתברות של 95%.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רק עוצמה יהודית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      בן גביר איש צדיק!!!!

    2. 1

      עלו והצליחו לגוש הימין אבל שזה יוביל לכך שתהיה משילות