נתניהו: "התחזיות קשות, אנחנו עלולים להביא על עצמנו את השבת הסגרים"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "התחזיות קשות, אנחנו עלולים להביא על עצמנו את השבת הסגרים"

    בדבריו בפתח ישיבת הממשלה הזהיר ראה"מ נתניהו בהתייחסותו לנושא הקורונה: "התחזיות כולן קשות. אנחנו חייבים לשטח את העקומה עכשיו. אנחנו נביא על עצמנו, בניגוד לרצוננו, את השבת הסגרים. אף אחד מאיתנו אינו רוצה בזה"

    נתניהו צילום: לעמ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בדבריו בפתח ישיבת הממשלה לנושא הקורונה ואמר כי התחזיות קשות: "בסוף השבוע קיימתי התייעצויות בעניין העלייה התלולה בתחלואה בקורונה. הבוקר ביקשתי לכנס ישיבה של כל המנכ"לים של המשרדים הרלוונטיים, גם של השלטון המקומי, עם ראש המל"ל ועם מומחים שונים שנתנו את ההערכות שלהם. הם נתנו לי תחזיות שונות של גופים שונים, והתחזיות הללו כולן קשות. אנחנו חייבים לשטח את העקומה עכשיו".

    נתניהו עדכן: "אכנס מחר את קבינט הקורונה ונדון שם בצעדים המתבקשים לבלימת התפשטות המגפה. אם לא נשנה באופן מיידי את התנהגותנו בעניין חבישת המסכות ושמירה על מרחק, אנחנו נביא על עצמנו, בניגוד לרצוננו, את השבת הסגרים. אף אחד מאיתנו אינו רוצה בזה. ולכן, אני מבקש מכם אזרחי ישראל לחבוש מסכות ולשמור על המרחק".

    "במקביל", הוסיף ראש הממשלה "אנחנו עושים כל מאמץ להגיע לחיסון. זה חלק ממאמצים בינלאומיים, כולל בארץ במכון הביולוגי, כולל השקעה שלנו בחברת 'מודרנה'. מתקיים מירוץ מבורך ואנחנו רוצים לקוות שמישהו יצליח, אבל עד אז אין לנו ברירה, אין אלטרנטיבה, אלא לשמור על מדיניות אחראית, מושכלת, כדי שנוכל להמשיך לפתוח את הכלכלה שלנו וכדי שנוכל להמשיך ולנהל את החיים שלנו באופן סביר בשגרת הקורונה. תחבשו מסכות, תשמרו על מרחק. אנחנו נאמר עוד דברים בנושא הזה בהמשך השבוע".

    לאחר מכן עבר נתניהו לדבר על הנושא האיראני ועדכן כי איראן ממשיכה לשקר לעולם בנוגע לתכנית הגרעין אותה היא מקדמת: "איראן ממשיכה לשקר לקהילה הבינלאומית כדי להגיע לנשק גרעיני. היום גם סבא"א, הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, מבינה זאת. הדו"ח שלה בסוף השבוע מדבר בעד עצמו, מה שאנחנו טענו במשך שנים, מבינים היום גם במוסדות הללו".

    בנושא הכלכלי אמר ראש הממשלה: "הממשלה תאשר היום החלטה להאריך את המענק בגובה של עד 4,000 ש"ח לבני 67 ומעלה שהופסקה עבודתם. אנחנו מסייעים כלכלית גם לצעירים – נחליט היום לאפשר לחיילים משוחררים למשוך חלק מכספי הפיקדון שלהם לכל מטרה ובכל מועד שירצו".

    "ההחלטות הללו הן רק חלק קטן מתוכנית הסיוע הכלכלית הגדולה שהבאנו למען אזרחי ישראל. נעשה הכל כדי לעזור למשק להמשיך להתאושש", טען נתניהו.

    עוד אמר: "אנחנו נקצה היום למעלה מחמישים מיליון שקלים לפיתוח וקידום התיירות בטבריה. זאת תוכנית שכוללת מענקים לעסקים קטנים, בניית תוכנית מקיפה לפיתוח התיירות, מתן תמריצים לשיפור בתי מלון ותקציבים לפיתוח העיר. אני מקווה שבכך נצעיד את טבריה קדימה ונעודד בה גם את הכלכלה וגם את התיירות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לא אומרים בחדשות שסיעת בחינוך מיוחד בני ברק נדבקה בקורונה והילדים צריכים להכנס לבידוד זה פשוט הצלה חיים לאנשים שלא שמעו את זה