ר"ע בת-ים בריאיון: "הפיתרון הוא אכיפה – לא סגירת שכונות"

    אסתי פלד 1 Comment on ר"ע בת-ים בריאיון: "הפיתרון הוא אכיפה – לא סגירת שכונות"

    על רקע העלייה בתחלואה בעיר בת-ים, ראש העיר צביקה ברוט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסביר כיצד הצליחו בפעולות עצמאיות להשטיח את עקומת הנדבקים והצעדים הנדרשים כיום

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על רקע העלייה בתחלואה בעיר, (כיום ישנם 145 חולים פעילים) מסביר את ההצלחה בתחילת המגיפה, "מהימים הראשונים של הקורונה שעלינו בהתחלה למספרים גבוהים, הצלחנו להשטיח את העקומה ולרדת למספרים נמוכים, בין היתר בזכות צעדים עצמאים שעשינו, כמו איסור על התקהלויות ויחד עם רבני העיר סגרנו ראשונים את בתי הכנסת".

    היום העלייה התחלואה הגיע לשיא, חלק מהבעייה זה התפרצות מסופר בעיר, והדבקה בחופי הים, שם אין אכיפה נאותה של התו סגול. מכיוון שישנם הרבה אנשים. אני לא יכול לסגור את החופים, אבל צריך הרבה שוטרים כדי לסגור את החופים".

    ההמלצות של ראש העיר לוועדה להכרזה על אזורים מוגבלים, "כרגע אי אפשר לסגור שכונות, מכיוון שמפת התחלואה מתפשטת בכל רחבי העיר. ולכן מה שהצעתי זה לעשות מכיוון שהשטח שהתעורר והציבור הרבה יותר מקפיד על מסיכות, אני חושב להמתין יום נוסף לפני שנטיל מגבלות, ואולי זה יהיה על חופי הים והסופרים".

    לבעלי מחלות רקע ומבוגרים אומר ראש העיר: "אם היציאה היא לא מאוד החוצה לא לצאת מהבית ואם אתם צריכים באופן דחוף לצאת מהבית תקפידו על כל כללי הבריאות בזהירות יתירה".



    1 תגובות

    מיין תגובות