650 עובדי נתיבים – החברה לקהילה ופנאי התאגדו בהסתדרות הלאומית

    קלמן טלר No Comments on 650 עובדי נתיבים – החברה לקהילה ופנאי התאגדו בהסתדרות הלאומית

    איתמר שרוני סמנכ"ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית בירך על הצטרפותם של מאות העובדים: "ההסתדרות הלאומית תעניק לעובדים סל הטבות אטרקטיבי וחדשני בעולם יחסי העובדה"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה מאז היווסדה של החברה, 650 העובדים התאגדו בהסתדרות הלאומית. הרשת הינה ארגון מרכזי בתחומי החברה, קהילה ופנאי בערי הדרום.

    פעילויות החברה בעיר כוללות את אגף הגיל הרך, אגף הנוער- חינוך בלתי פורמאלי, מרכז הצעירים, תחום יזמות ויצירה, אגף הספורט, אגף התרבות ואירועים העירוניים, סינמטק, קונסרבטוריון, שלוחה חרדית, האגף למתנדבים ואוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, אגף קליטה, מועדונית רווחה, מעונות היום של רשת התחלה חכמה, צהרוני ניצנים, קייטנות, מרכז תעסוקה לרווחה ועוד.

    עובדי החברה העירונית מהווים זרוע השירות החשובה ביותר לאזרחים ולשובים ומענקים את שירות מכל הלב וסביב השעון לעשרות אלפי התושבים וילדיהם בכל קשת הפעילויות בתחום החינוך והתרבות.

    מוועד הפעולה נמסר:  "זהו יום שמח לעובדות ועובדי החברה, אנו אוהבים את מקום העבודה שלנו, גאים בשירות שאנו מעניקים לתושבים היקרים ובטוחים כי יחד, נצליח לשמר ולהעצים את האופי המיוחד והמרקם הייחודי של נתיבים. נתיבים זה בית עבור כולנו, בית שכולנו אוהבים וגאים בו".

    איתמר שרוני, סמנכ"ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי החברה על התאגדותם בהסתדרות הלאומית. ההסתדרות הלאומית תעניק לעובדים סל הטבות אטרקטיבי וחדשני בעולם יחסי העובדה, מועדון צרכנות מוביל, ביטוח של רופא אונליין לחברים ולבני המשפחה, אגודות לקידום מקצועי, ליווי מקצועי להסכם קיבוצי ראשון ופעילויות נוספות שלראשונה ייהנו מהם גם עובדי נתיבים. בדיוק כפי שעושים אלפי עובדים בכל חודש, גם עובדי נתיבים בחרו נכון, בחרו בארגון עובדים אמיתי! ארגון עובדים שרואה אותם ויעניק להם תמורה אמיתית לחברותם".



    0 תגובות