קמפיין מועצת יש"ע עולה שלב: "טיבי, ואבו מאזן לא יחליטו – נתניהו החל ריבונות"

    איתי גדסי No Comments on קמפיין מועצת יש"ע עולה שלב: "טיבי, ואבו מאזן לא יחליטו – נתניהו החל ריבונות"

    מועצת יש"ע עולים הילוך בשבוע המכריע לקראת החלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: לראה"מ: "החלטת, תקיים. כחול לבן, אבו מאזן והערבים לא יחליטו לאזרחי ישראל, אדוני ראש הממשלה, החל ריבונות מלאה, לא חלקית, לא סמלית"

    צילום: מועצת יש"ע
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקמפיין ענק שיוצא הבוקר (שני) מזכירה מועצת יש"ע לראש הממשלה בנימין נתניהו את הבטחותיו להחיל ריבונות על כל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, ללא הקפאות כפי שאמר בעצמו מספר פעמים: "נחיל את הריבונות בכל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

    במרכז הקמפיין יוצגו אחמד טיבי ויו"ר הראשות הפלסטינית, אבו מאזן, כאשר מאחוריהם דגלי פלסטין שהוצגו בהפגנת השמאל בכיכר רבין, בקריאה לראש הממשלה "הם לא יחליטו".

    במועצת יש"ע מתכוננים לרגע הקריטי, לקראת ה-1 ליולי, תאריך היעד שהציב ראש הממשלה בהסכם הקואליציוני, ובצל ביקורם של הבכירים בממשל טראמפ ואומרים כי חייבים להזכיר לראש הממשלה את הבטחתו ערב הבחירות ומדוע הימין בישראל בחר בו: "החלטת, תקיים. כחול לבן, אבו מאזן והערבים לא יחליטו לאזרחי ישראל, אדוני ראש הממשלה, החל ריבונות מלאה, לא חלקית, לא סמלית. בלי הקפאת בנייה ובלי מדינה פלסטינית".

    הקמפיין יתמקד ברשתות החברתיות, ובפעולות שטח בקריית הממשלה ומול שרי הממשלה.

    יו"ר מועצת יש"ע, דויד אלחייני: "אנחנו אומרים לראש הממשלה בנימין נתניהו בצורה ברורה – זה או הדרך של טיבי, אבו מאזן והשמאל או ריבונות מלאה על כל היישובים. בלי מדינה פלסטינית ובלי הקפאת בנייה, אני קורא לך לקיים את הבטחתך".



    0 תגובות