גנץ דורש שהסמכויות במאבק בקורונה יעברו לידי משרד הביטחון

    איתי גדסי No Comments on גנץ דורש שהסמכויות במאבק בקורונה יעברו לידי משרד הביטחון

    לדברי גנץ בישיבת סיעת כחול לבן, "יש בישראל רק גוף אחד שיודע לטפל במבצעים בסדר גודל שכזה – משרד הביטחון"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ פתח היום (שני) את ישיבת סיעת 'כחול לבן' והתייחס לדיונים בקבינט הקורונה, והצהיר, "המאבק בקורונה יהיה ארוך, וזאת בדיוק הסיבה שכחול לבן הקימה ביחד עם הליכוד את הממשלה הזאת ומנעה בחירות רביעיות".

    לדבריו, "מספר הנדבקים בקורונה הרפואית מדאיג, אבל זה רק מדאיג במימד הרפואי ולא פחות חשוב ולו פחות מדאיג זה מספר החולים בקורונה הכלכלית והחברתית מדאיג עוד יותר".

    גנץ התייחס למצב הכלכלי הקשה במשק ואמר, "טוב שאנחנו עושים את כל הצעדים, טוב וחשוב שהארכנו את דמי האבטלה למפוטרי הקורונה ולאלו שבחל"ת עד אוגוסט, אבל בואו נגיד ביושר זהו פלסטר שלא באמת יעצור את הדימום לאורך זמן".

    גנץ הצהיר כי "כחול לבן תפעל במסגרת דיוני התקציב, להארכת דמי האבטלה לעובדים בחל"ת לפחות למשך חצי שנה, וגם לעידוד הכשרות מקצועיות והשמה בכדי שנוכל להניע מוקדם ככל האפשר את גלגלי המשק".

    בישיבה דרש גנץ כי משרד הביטחון ייקח על עצמו את הטיפול במאבק בנגיף, "אנחנו נמצאים באירוע חירום מתמשך -ולצידו של הקבינט, ולצידו של משרד הבריאות כגוף הרגולטורי שמנהל את האירוע, יש בישראל רק גוף אחד שיודע לטפל במבצעים בסדר גודל שכזה – משרד הביטחון".

    גנץ הבהיר כי "אמרתי זאת כשפרצה מגיפת הקורונה, הדגשתי זאת היום בקבינט הקורונה אני חוזר על כך גם כעת".

    גנץ התייחס לנושא המלוניות ואמר, "אנחנו ערוכים להכפלה מיידית של מלוניות הקורונה, פיקוד העורף נמצא בקשר עם כלל הרשויות, וחובשי צה"ל כבר מתגברים את מעבדות הבדיקות".

    גנץ רמז בסוף דבריו לנושא החלת הריבונות ואמר, "מה שאינו קשור במאבק בקורונה, יחכה לימים שאחרי הוירוס".



    0 תגובות