הנער ידידיה אפשטיין מגולל את סיפורו הלא יאמן על ההתעללות המשטרתית

    אסתי פלד 8 Comment on הנער ידידיה אפשטיין מגולל את סיפורו הלא יאמן על ההתעללות המשטרתית

    הנער ידידיה אפשטיין (14) התראיין ל'מהדורה המרכזית' וסיפר את סיפורו הקשה על הסיור בעיר העתיקה שנגמר בגלל זריקות אבנים מצד פורעים ערבים, ועד המעצר הלא יאמן – לילה שלם ללא טלפון להורים וללא אוכל. וההתעללות וההשפלות שעבר מצד השוטרים | האזינו

    צילום: פלאש 90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנער ידידיה אפשטיין (14) שהשתתף בסיור שערים בעיר העתיקה ונעצר על ידי המשטרה, התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וגולל את סיפורו הלא יאמן של ההתעללות המשטרתית שעבר במהלך הסיור, ולטענתו הכל החל בכלל שהערבים החלו לזרוק לעברם אבנים, ובתגובה המשטרה פינתה אותם.

    ידידיה פותח את הריאיון ומספר כי הכל החל "כשהערבים החלו לזרוק אבנים, חיפשנו דרך ללכת למקום אחר שלא יהיו שם זריקות אבנים, אבל המשטרה החלה להדוף אותנו למטה, תוך כדי הסיור כולם החליטו שאנחנו לא זזים מכאן וישבו. אני לא ישבתי והמשטרה החלה להכריז על התקהלות לא חוקית. כולנו שמרנו על מרחק 2 מטר" מציין אפשטיין.

    עוד הוסיף, "המשטרה המשיכה להדוף אותנו עד שער שכם כשהגענו לרחוב הגיא, נכנסתי משער שכם ואמרתי להם שאני רוצה שיגידו לי למה מעיפים אותנו מכאן? בתגובה שוטר וקצין מג"ב מעיפים אותי לרצפה. אמרתי להם שאני רוצה שיתנו לחזור הבייתה, ואז ניגש אלי קצין בשם שי אליהו והחליט שאני מעוכב".

    ידידיה הגיב לטענות המשטרה על הצגות, "בהסרטות רואים אותי צולע כי העיפו אותי לרצפה והכאיבו לי. המעצר לא קשור לזה. הרימו אותי ולקחו אותי תוך כדי ריצה והשליכו אותי לרצפה פעמיים. תוך כדי שהכל מוסרט".

    ההתעללות וההשפלות בבית המעצר: "כשהגענו למעצר טורקים את הדלת על מי שצילם. ואז שוטר חנק אותי, ושוטר מג"ב אחר מוריד לו את היד כי הוא רואה שאני נחנק. שוטר בועט בי ואומר לי שעכשיו נגמר ההצגה. השוטר מכניס אותי לשירותים נועל את הדלת ומתחיל לבעוט ליברגליים והוא איים עליי שאם אני אבכה אני אסבול יותר".

    "מבית המעצר בית אליהו הייתי שעה, ואז מעבירים אותי לקישלה, שם אני יושב על הרצפה והשוטרים על הספסל, ורק שם קיבלתי מים. לא נתנו לי לדבר עם הבגירים שהיו שם. השוטרים צעקו עליי וצחקו עליי כל העת. אוכל בכלל לא הביאו לי. רק בבוקר קיבלתי אוכל עם הכשר שאני לא יכול לאכול" סיפר ידידיה.

    בסיום הריאיון מוסיף ידידיה, "לא נתנו לי להיות בבית מעצר נורמלי רק לשבת על הרצפה בצורה מענה ומשפילה". מהערב החל עו"ד איתמר בן גביר לייצג את הנער ידידיה אפשטיין בתביעה מול המשטרה ויגיש עמו תלונה למח"ש.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      נמאס לשמוע סיפורי זוועה על התעללות בקטינים מה שלא תגיד המשטרה לא מצדיק
      סה"כ קטין הוא התפרע הוא תקף וכו' טוב שלא ירו עליו בטענה שהוא מסכן חיים
      חבורת לוחמי מג"ב מתנפלים על צוציק בן 14
      הבעיה שישנם במשטרה/מג"ב לא מעט שוטרים שמחפשים פורקן יצרים להרביץ ולהתעלל כמו אותו לוחם אכזר שבעט בו, תחשוב שזה היה אח שלך הקטן אתה לא מתבייש?.

    2. 7

      בושה למדינה!!!
      כל הכבוד לעו"ד איתמר בן גביר!!!

    3. 6

      עבריינים במדים. אולי זה קרה לחרדי, כדי שסוף סוף יכתבו על זה באתר הזה. כי זה קורה המון לשומרי מצוות לא-חרדים, ואתם לא מספרים וחבל. זו מלחמה של המתיישבים, נוער הגבעות והציבור החרדי יחד. המדינה רוצה להפריד בינינו וכך להמשיך לרדות בנו ללא עוררין. אל תתנו לפשעים האלו לעבור בשקט! צריך להלחם על עמירם בן אוליאל כמו על יענקי רוזנברג!