אבא לשתי בנות מונשמת שלא יצאו מהבית מפורים: "הרשויות מתעלמות מאיתנו"

    אסתי פלד 1 Comment on אבא לשתי בנות מונשמת שלא יצאו מהבית מפורים: "הרשויות מתעלמות מאיתנו"

    שלום ברטלר תושב ביתר עילית, בשיחה ל'מהדורה המרכזית' חשף את סיפורן של מאות משפחות לילדים עם בעיות נשימה, שלא יוצאות מהבית מתחילת המגיפה. ההתעלמות המוחלטת של הרשויות במשבר הקשה מנשוא שהן עוברות. והדו"ח שקיבלה המשפחה בפעם היחידה שהתאפשר לה לצאת לנשום אוויר | לא יאומן

    צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלום ברטלר, אבא לשתי בנות שמאושפזות בבית, מחוברות למכונת הנשמה, התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' וחשף את סיפורו הקשה והטראגי במשבר הקורונה:

    "יש לנו שבעה ילדים. אנחנו מחג הפורים לא יצאנו מהבית" חושף שלום לראשונה ומוסיף, "יציאה מהבית בשבילנו היא סכנת חיים מיידית. הילדים שלנו כבר לא מחזיקים מעמד, אנחנו קורסים. יש כמונו כ 800 משפחות בישראל שנמצאות בבתי כלא הביתיים, וזה לא מעניינים אף אחד מהרשויות", מספר שלום על הטרגדיה האישית שלו.

    שלום מספר כי "יצאנו בהוראת הרופא פעם אחת ויחידה לנשום אוויר צח בעיר, וגם שם חטפנו קנס על אי חבישת מסיכה בזמן שהיינו לבד במקום שומם במרחק של קילומטר מהיישוב".

    אבי מימרן: "היכן אתם? עיריית ביתר עלית? העובדת הסוציאלית? משרד הרווחה? קופת החולים? משרד הבריאות? אין לכם את הרשימה של המשפחות הללו? לא יכולתם להתקשר אליהם אפילו פעם אחת? לספק להם מזון? תעסוקה? פיצויים? גם להפגין המשפחה הזו לא יכולה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל כך עצוב ולא פשוט
      שהקב"ה ישלח לבנות רפו"ש במהרה!!
      ועוד משהו –
      אבי מימרן מראיין מדהים!!!! כמה רגישות ותבונה!! יישר כח, תמשיכו לדבר על הדברים החשובים הללו!