אייכלר: "השוטרים צריכים להזהיר ולא להתנפל כשוחרים לטרף על החרדים"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "השוטרים צריכים להזהיר ולא להתנפל כשוחרים לטרף על החרדים"

    ח"כ ישראל אייכלר תקף את האפליה והאכיפה הסלקטיבית כנגד החרדים, "ההתנכלות היא נגד כל מה שקשור ליהדות. החליטו היום לאפשר הפעלת אולמות עד 250 איש, אבל דווקא בתי הכנסת רוצים לצמצמם"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר נשא דברים במליאת הכנסת ותקף את התנהלות המדינה מול המגזר החרדי בחסות הקורונה. "אין ספק שצריך לשמור על ההנחיות, וחלילה להפר אותן. אבל לצערי בימים אלו אנו עדים למסע רדיפה חסר תקדים נגד הציבור החרדי, כביכול בשם השמירה מנגיף הקורונה".

    אייכלר תקף את האפליה, "ישנה "הגנה סלקטיבית" על המגזר החרדי. עשו סגר על אלעד ללא הצדקה, בזמן שיש מקומות רבים שרמת התחלואה בהם גבוהה עוד הרבה יותר. כך גם על שכונה חרדית בטבריה, ובעבר על בני ברק, בית שמש והשכונות החרדיות בירושלים. ישנה תחושה שמתעללים באלו שנקראים בסלנג – "הדוסים".

    ח"כ אייכלר סיפר: "כשהסתובבתי בירושלים, עירי האהובה, בזמן הסגר, הרגשתי כמו בשטח כבוש. שוב ושוב נצעק זאת, עד שזה יגיע לאוזניים הנכונות: הסגרים הללו לא רק שהם אינם מועילים מאומה ואינם מרפאים את המגפה, אלא הופכים את הציבור החרדי לשק החבטות של הקורונה. מדברים בריאות אבל זורעים פחד ואימה מפני "הנגיף החרדי".

    אייכלר סיפר על הפניות שהגיעו אליו, "אם אתם רוצים לדעת כיצד ההסתה הנובעת מהסגר הסלקטיבי משפיעה, אראה לכם עדויות שמגיעות אלינו כל הזמן מחרדים שמקבלים דו"חות על אי חבישת מסכה בשעה שבמקום ישנם גם אחרים שלא מקבלים דו"ח. שלא לדבר על עדויות שבתל אביב אין פקחים בכלל, ואילו בשכונות החרדיות יש אכיפה מאסיבית".

    ח"כ הרב אייכלר הדגיש: "פיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה. צריך להקפיד על כל הכללים ולציית להם. אבל אם יש יהודי שיצא רגע מהבית וטרם הספיק להדק את המסכה, השוטרים צריכים להזהיר אותו ולחלק מסכות כפי שעושים באזורים הלבנים ולא להתנפל כשוחרים לטרף על לובשי השחורים".

    אייכלר הבהיר כי "ההתנכלות היא נגד כל מה שקשור ליהדות. החליטו היום לאפשר הפעלת האולמות והמועדונים עד 250 איש, אבל דווקא את בתי הכנסת רוצים לצמצמם לחמישים משתתפים ולא משנה מהו גודל בית הכנסת. דין בית כנסת של מאה מטרים כבית כנסת של אלף מטרים".

    בסיום דבריו התייחס ח"כ אייכלר לסערה שפרצה בעקבות מעצרו של איש השמאל בהפגנה: "מדברים השבוע על זכות ההפגנה כאיזו זכות קדושה כי איזה איש שמאל חסם כביש ונעצר. מעולם לא ידעתי שבמדינת ישראל קיימת זכות כזו. מעולם לא הרשו לחרדיים לחסום כבישים בהפגנות".

    "אני חוזר ואומר, אל נא תנצלו את הקורונה ליצירת אווירה אנטי חרדית בארץ ישראל". סיים ח"כ אייכלר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מזמין את הרב אייכלר היקר, לשכונתי. שם יש כמה בתי כנסת שבמוצהר אינם חובשים מסכות ובבית כנסת מסויים מזהירים שאין להכנס לבית הכנסת עם מסכה (הכל מתוך קנאות מזוייפת). לענ"ד, הענין צריך להגיע מרבני הקהילות, איש איש בקהילתו. שם ניתן גם לעקוב מקרוב!