ח"כ מלכיאלי: "כל עול הציבור החרדי על דרעי, שגפני ייקח אחריות"

    ישראל רובין 1 Comment on ח"כ מלכיאלי: "כל עול הציבור החרדי על דרעי, שגפני ייקח אחריות"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'מהדורת הבוקר' הסביר מדוע יו"ר ש"ס אינו יכול לקחת עליו שוב את תפקיד פרוייקטור קורונה לציבור החרדי, וקרא לשאר הנציגות לקחת אחריות, "אם לא לוקחים אחריות על נושאים אחרים לפחות על זה"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה הבוקר' בהגשת בצלאל קהאן והגיב על הקריאה להציב את דרעי שוב כפרוייקטור קורונה לציבור החרדי מטעם הממשלה, לדברי מלכיאלי בגלל העומס הרב דרעי לא יכול, "דרעי מתפקד כשר הפנים והפריפריה ומנהל התכנון, בלעדיו היית בבחירות היום. הוא לקח על עצמו את כל העול של הציבור החרדי".

    מלכיאלי אף תיאר את הסדר יומו העמוס של יו"ר ש"ס, "אתה הצצת פעם ביומן של אריה דרעי להבין מה הוא עושה במשרדים שלו?" ועקץ את שאר הנציגים, "יש אנשים שיש להם עשירית מהיומן שלו, אנשים מכובדים שראוי שייקחו חלק מהנטל הציבורי, כמו למשל הרב גפני או פינדרוס ועוד, שייקחו אחריות". מלכיאלי הוסיף, "אם לא לוקחים אחריות על נושאים אחרים לפחות על זה".

    על האכיפה הסלקטיבית ונתינת הדוחו"ת בציבור החרדי סיפר מלכיאלי: "הייתי בשבת ברמת גן אין איזכור למסכות ולשוטרים, אולי היה צדיק אחד בסדום. יש תחושה לא טובה של איפה ואיפה. אני דיברתי עם בכיר מאוד במשטרה ואמרו לי שיטפלו בעניין, אבל אני לא מאמין לזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעוד 100 שנה לא יעשה דרעי מה שגפני ומקלב עושים ביום