מקורבי נתניהו: "מנדלבליט מונע מנתניהו להגן על עצמו מכתב אישום מופרך"

    איתי גדסי 1 Comment on מקורבי נתניהו: "מנדלבליט מונע מנתניהו להגן על עצמו מכתב אישום מופרך"

    בעקבות חוות הדעת של היועמ"ש לוועדת ההיתרים והתנגדותו לאפשר לראה"מ נתניהו לקבל מימון להוצאותיו המשפטיות תוקפים בסביבת ראש הממשלה נתניהו: "מנדלבליט מעמיד את ראש הממשלה לדין בהאשמות מופרכות ומנסה למנוע ממנו בכל דרך את זכות היסוד להגן על עצמו"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקורבי ראש הממשלה נתניהו תוקפים בחריפות את חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לוועדת ההיתרים, לפיה אין לאפשר לראש הממשלה נתניהו לקבל תרומות פרטיות לצורך מימון הוצאותיו המשפטיות.

    "ככל שנחשפים מעשיו הפסולים של היועמ"ש בקלטות שהוא מסתיר מהציבור, כך הוא מעצים את הרדיפה השערורייתית שלו נגד ראש הממשלה נתניהו והימין", תוקפים מקורבי ראה"מ.

    לדבריהם "ניגוד העניינים של היועמ"ש זועק לשמיים. ביד אחת הוא מגיש כתב אישום מופרך נגד ראש הממשלה וביד שנייה הוא עושה הכל כדי לחבל ביכולתו של ראש הממשלה להתגונן מפניו".

    עוד מוסיפים מקרובי ראה"מ: "מנדלבליט מעמיד את ראש הממשלה לדין בהאשמות מופרכות ותפורות שעלו כ-250 מיליון שקלים למשלם המיסים, תוך שימוש באמצעים פליליים כגון סחיטה באיומים של עדים. מנגד מנדלבליט מנסה למנוע בכל דרך מראש הממשלה את זכות היסוד להגן על עצמו בסיוע פרטי שלא עולה למשלם המיסים פרוטה".

    "שוב מתגלה שיש חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לכל האחרים. כך נראה חקירה פוליטית שמסתיימת בכתב אישום פוליטי. שערוריה", מסרו.

    יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב על הדברים וכתב כי "נמשכת ההסתה הפרועה של ראש הממשלה נגד היועמ"ש ושלטון החוק. זה יגמר בדם. ביבי לא יוכל להגיד אחר כך 'לא ידעתי'. הוא מוביל את ההסתה. מי ששותק ונותן לו לגטימציה – האחריות גם עליו".

    ‏שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיב לדברים אף הוא ודחה את הטענות על אינטרסים אישיים של היועמ"ש: "מנדלבליט לא רודף אף אחד, הוא מבצע את תפקידו. מתקפה על שומרי הסף פוגעת בדמוקרטיה, והחלשת הדמוקרטיה תפגע בזכויות של כל אזרח במדינת ישראל", מסר ניסנקורן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הסיפור כאן הוא הזוי לגמרי!!!! לא משנה אם יש לו שנאה או שזה לענין מה שהוא אומר. בשורה התחתונה אותו בן אדם הוא גם המגיש את כתב האישום וגם אומר לו שאסור לו להגן על עצמו. אין יתכן דבר כזה???? מיד צריכים להפריד את היועץ המשפטי מהתובע הכללי!!!