החכי"ם בוסו וחסיד בנאומי הבכורה: "מודים לקב"ה על הזכות לשרת את הציבור"

    איתי גדסי No Comments on החכי"ם בוסו וחסיד בנאומי הבכורה: "מודים לקב"ה על הזכות לשרת את הציבור"

    חברי הכנסת אוריאל בוסו ואליהו חסיד נשאו את נאומי הבכורה במליאה. בוסו: "תפקידי לעשות למען הציבור כדי להצדיק את הזכות שהקדוש ברוך הוא נתן לי". חסיד: "נותן שבח לריבון העולמים על השליחות שהתגלגלה לפתחי"

    חברי הכנסת אוריאל בוסו ואליהו חסיד צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס), שנכנס לכנסת עם התפטרות השר אריה דרעי במסגרת ה'חוק הנורבגי' וח"כ אליהו חסיד, (יהדות התורה) שנכנס לכנסת עם התפטרות השר ליצמן, נשאו היום (שלישי) במליאת הכנסת את נאומי הבכורה שלהם.

    בוסו סיפר "בכל תפקידי הרבים השתדלתי לתת מענה אישי ופרטני לכל אזרח בכל נושא קטן וגדול. למען אותם אזרחים לכאורה חלשים, אולי אלו שאין להם פה ואולי לא מספיק מקושרים אבל יש להם לב גדול ואוהב יש להם נשמה גדולה ואישיות נפלאה".

    ח"כ אוריאל בוסו,

    דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    בוסו המשיך ואמר "השתדלתי להסתכל לאזרח בגובה העיניים להבין את המועקה שלו, להרגיש את המצוקה שלו, להיכנס לנעליו לנסות לפתור את אותה סוגיה שמטרידה אותו, לא הייתי אני במקומו. ובעיקר להסתכל למעלה ולהפנים שאני בסך הכול שליח של הציבור ותפקידי לעשות למענם ולהביא את הפתרון עבורם כדי להצדיק את הזכות שהקדוש ברוך הוא נתן לי".

    בוסו ודרעי

    דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    לאחר מכן נאם חבר הכנסת אליהו חסיד מיהדות התורה ואמר: "איננו מצפים כי תוכר זכותנו להתקיים בדרך התורה. דרושה ההכרה אחרת, הכרה בעצמאות שלנו לחיות חיי תורה, הכרה בזכות שיש למדינת ישראל לשמר את חיי נצח, להגן על זהותה כמדינה יהודית לטפח את לומדי התורה. אעמוד יחד עם חבריי המצוינים על משמר השבת, החינוך הטהור בקודשי ישראל ללא מורא, בנחישות, בראש מורם ובגאון מחד, בדרכי נועם ובנתיבות שלום מאידך. בכל לבי אני נותן שבח לריבון העולמים על השליחות שהתגלגלה לפתחי".

    ח"כ אליהו חסיד | צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    חסיד וליצמן | צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן



    0 תגובות