'אלביט מערכות' תספק חליפות מודיעין לחיל ים של מדינה בדרום-מזרח אסיה

    קובי פינקלר No Comments on 'אלביט מערכות' תספק חליפות מודיעין לחיל ים של מדינה בדרום-מזרח אסיה

    אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של 53 מיליון דולר לאספקה ואינטגרציה של חליפות מודיעין לחיל ים של מדינה בדרום-מזרח אסיה

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ: ESLT, TASE: ESLT) הודיעה היום (רביעי) כי זכתה בחוזה בהיקף של כ-53 מיליון דולר לספק ולבצע אינטגרציה של חליפות מודיעין על ספינות של חיל ים של מדינה בדרום-מזרח אסיה. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנתיים.

    במסגרת החוזה אלביט מערכות תצייד מספר ספינות בחליפות המקנות את היכולת לבצע משימות מודיעין מורכבות, תוך ייצור תמונה מבצעית של הזירה האווירית, זירת השטח הימית והזירה התת-ימית. אלביט מערכות תספק ותבצע אינטגרציה של חליפות מקיפות הכוללות מגוון מערכות מהפורטפוליו הימי של החברה, לרבות: מערכות מודיעין אלקטרוניות מסוג AES-212, מערכות NATACS למודיעין תקשורת טקטי ימי וכן יכולות חסימה ושיבוש, מטע"דים אלקטרו-אופטיים מסוגXRTM SPECTRO, סונארים קוערים מסוג M670, סונארים נגררים פסיביים/אקטיביים מסוג TRAPS, מערכות תקשורת תת-ימית וכן מערכות ניהול קרב. התוכנית כוללת גם מכ"מים ימיים ויכולות תקשורת לוויינית. בנוסף, החברה תספק שירותי אימון.

    אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת מודיעין באלביט מערכות, אמר: "ישנו ביקוש גובר לפתרונות הימיים שלנו. אני מאמין שהשילוב הייחודי של פורטפוליו מגוון של מערכות מבצעיות וחדשנות טכנולוגית פורצת דרך, מאפשר לנו לספק מענה אפקטיבי לצרכים המתפתחים של כוחות ימיים".



    0 תגובות