נתניהו נטש בזעם את קבינט הקורונה: "אם זה יימשך ככה זה יוביל רק למקום אחד"

    ישראל רובין 1 Comment on נתניהו נטש בזעם את קבינט הקורונה: "אם זה יימשך ככה זה יוביל רק למקום אחד"

    לאחר שראש הממשלה החליפי ושר הבטחון גנץ הוציא הודעה לתקשורת במהלך הישיבה, נטש ראה"מ נתניהו את ישיבת קבינט הקורונה בזעם תוך איום בבחירות "אתם עושים פוליטיקה. אם זה יימשך ככה זה יוביל רק למקום אחד" | הערב: נתניהו ואדלשטיין ימסרו הצהרה לתקשורת

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נטש בזעם את ישיבת קבינט הקורונה שהתקיימה הערב לאחר שראש הממשלה החליפי ושר הביטחון גנץ הוציא הודעה לתקשורת במהלך הישיבה ובה טען כי יש להעביר את סמכויות ניהול המשבר למשרד הביטחון ולפיקוד העורף. כך פרסם העיתונאי מיכאל שמש ב'כאן 11'.

    בהודעה שהוציא לתקשורת כאמור, נכתב "פיקוד העורף הוא מערכת שנולדה לפעול באירועים כמו זה שאנחנו נמצאים בו. כל עניין האופרציה חייב לעבור לפיקוד העורף ולמשרד הביטחון. אנחנו נדרשים לעבור למודל הפעלה שהחלטות מדיניות מתקבלות בקבינט, משרד הבריאות מגדיר את הרגולציה ומשרד הביטחון הוא הגורם המבצע".

    עוד הציע גנץ ליצור תו ייחודי לאירועים שקורים בשטחים פתוחים: "התו הסגול לא רלבנטי לאולמות אירועים. אני מציע שנפתח תו לבן שיסדיר אירועים גדולים בחוץ תוך פיקוח הדוק. זו עבודת מטה שאני מציע להתחיל כבר היום".

    ההודעה שלעיל הכעיסה את ראש הממשלה שנטש את הישיבה במהלכה כאמור ואמר בזעם "אני מבין בדיוק מה קורה כאן. עושים פוליטיקה. אם זה יימשך ככה זה יוביל רק למקום אחד", אמר נתניהו תוך שהוא מאיים במרומז בהליכה לבחירות.

    שר הבריאות אדלשטיין הגיב לדרישת גנץ ואמר: "פיקוד העורף וקציני וחיילי צה"ל שותפים יקרים שלנו. אבל כשאני רואה את ההודעות על הצורך בהעברת סמכויות ממשרד הבריאות, בלקסיקון שלי זה לא נקרא להיכנס מתחת לאלונקה. זה נקרא פוליטיקה על חשבון אזרחי ישראל".

    בדיון קבינט קורונה שהתקיים מוקדם יותר אמר נתניהו כי יוטלו מגבלות מינימליות על הציבור: "מחיר הטעות בבריאות ובכלכלה כאחד יכול להיות קשה מאוד. נטיל את ההגבלות ההכרחיות כדי לעצור את התפשטות המגפה ולשמור על הכלכלה. נדאג לשפות כל מי שיפגע"

    לאחר מכן, בשעה 19:00 התכנסה ישיבת ממשלה דחופה בעקבות הזינוק במספר הנדבקים.

    בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ימסרו הצהרה לתקשורת הערב (חמישי) בשעה 20:30. על פי ההערכות, צפויים השניים להטיל מגבלות חדשות בעקבות הזינוק בתחלואה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תנו לו לנהל מדינה. רק אם מישהו מעיז לגנוב לו את ההצגה ולהעיז להגיד רעיון שבנט גם אמר, והכל מתפוצץ.