ההקורונה בישיבות • אבידן: "בשני מלון 'פרימה' ייפתח רק לבחורי ישיבה"

    אסתי פלד 1 Comment on ההקורונה בישיבות • אבידן: "בשני מלון 'פרימה' ייפתח רק לבחורי ישיבה"

    האחראי על המלוניות הציבור החרדי יהודה אבידן, בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מבקר את אי לקיחת האחריות של נציגי ציבור נוספים מבלבד יו"ר שס, "לא שמעתי את ליצמן וגפני מבקשים מדרעי לחזור". גודי סילמן: "גדולי ישראל יחליטו אם לסגור את הישיבות"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקורונה בעולם התורה והציבור החרדי. איש השטח של יו"ר ש"ס במשבר הקורונה הראשון, והאחראי על המלוניות לציבור החרדי יהודה אבידן, התראיין הערב (ראשון) יחד עם ראש לשכת ר"ע ב"ב, ואבא לבחור מישיבת "בית מתתיהו" שהתגלו בתוכה עשרות חולי קורונה ומסתמנת כהתפרצות הנגיף הגדולה ביותר  בציבור החרדי.

    יהודה אבידן סיפר על הטיפול בישיבה, "שיתף ישיבת בית מתתיהו מזכירה את אותם מספרים שראינו בגמנסיה בירושלים. אנחנו מטפלים מסביב לשעון כדי למצוא מלונית לכולם, כל רגע מספר הנדבקים גדל".

    על תפקודו החסר של דרעי בגל הנוכחי, "אריה לקח את כל המעמסה עליו גם כשלא הייתה ממשלה. הדבר הנכון שכל אחד ייקח על עצמו אי אפשר להפיל הכל עליו. גם לא ראיתי את ליצמן או גפני מבקשים מדרעי שיבוא ויירתם שוב. שדרעי עשה את זה חודשיים, הוא עשה את זה לבד ובהצלחה מרובה".

    ירון קדושים אביו של תלמיד ב"בית מתתיהו" סיפר: "הישיבה הפכה למדגרת קורונה ואין שום גורם במערכת שמתעניין. לא משרד הבריאות ולא פיקוד העורף, מזל שאבידן היחיד שעוד מנסה לעזור".

    עוד הוסיף, "אנחנו כהורים אמרו לנו לא לקחת את הילדים חזרה הבייתה. הבן שלי נמצא בישיבה עם עוד חולים וכל יום עוד כמה בחורים נוספים נדבקים ואני לא רגוע".

    אבידן לאביו של הבחור: "משרד הבריאות לא אישר את פתיחת הישיבה. היה צריך לדאוג עוד לפני ההתפרצות שהישיבה לא נפתחה ללא אישור לא הייתה שם את שיטת הקפסולות. מחר מלון פרימה בירושלים ייפתח לבחורי ישיבה".

    גודי סילמן ראש לשכת ר"ע ב"ב סיפר, "ראש העיר יחד עם רוני נומא עם גורמי המקצוע, נועדו עם גדולי התורה והחסידות ביום שישי וימשיכו גם השבוע כדי לקבל מהם הוראה האם לסגור ישיבות".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד צדיקים למה צריך לסגור להם את הישיבות כל הכבוד לכם