אם הילדה בריאיון ראשון: "הם רצו לתת לה דו"ח, למרות שהייתה עם מסכה"

    אסתי פלד 1 Comment on אם הילדה בריאיון ראשון: "הם רצו לתת לה דו"ח, למרות שהייתה עם מסכה"

    האמא לילדה שעוכבה ע"י שני שוטרים בירושלים בכדי לתת לה דו"ח על אי עטיית מסכה, התראיינה ל'מהדורה המרכזית' וסיפרה מה בדיוק אירע באירוע הקשה, "הבנות שלי הקטנות היו מבוהלות. היא הורידה את המסכה לשתות ברד". עד ראייה בריאיון: "שהתחלתי לצלם הם התקפלו וברחו"

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האמא לילדה החרדית שעוכבה על ידי שני שוטרים בירושלים בגלל שלא הייתה עם מסיכה, התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' וסיפרה על הרגעים הקשים שעברו על הילדה מול שני שוטרים שביקשו לתת לה דו"ח, "הבת סיפרה לי שנותנים לה דו"ח ואני אישית דיברתי עם השוטר, הוא אמר לה שהוא נותן לה דו"ח. אני אמרתי לו אני כבר באה במונית ואני רוצה לדבר איתך".

    האמא מספרת את הרקע לאירוע, "הילדה הייתה בקניון גאולה וקנתה ברד, המסכה לא הייתה לה נוחה ולכן היא הורידה אותה לשתות. לדבריה, "כשהיא החלה להלביש את המסכה והיא לא שמה לב לשוטר. הם התנפלו עליה ואמרו לה שהיא שמה את המסיכה רק בגלל השוטרים וזה לא נכון" אומרת האמא בריאיון.

    האמא מבהירה בשיחה כי "אנחנו במשפחה מאוד מקפידים על המסכה. יש לנו חבילת מסכות בפתח הבית". האמא מבקרת את התנהלות השוטרים ואומרת, "הם יכלו לדבר איתה ולומר לה לשים מסכה. אבל להתנפל שני שוטרים על הילדה ועל אחיות שלה הקטנות הם היו מפוחדות" מספרת האמא.

    האמא מוסיפה, "אנחנו מעריכים את עבודת המשטרה והרגישות הבריאותית בעולם. אבל לא צריך להתנפל על הילדות. אנחנו לא יודעים איך להכיל את זה אנחנו לא רוצים פרסום. אבל היה לה מסיכה כי אם לא, לא הייתי מתלוננת", מסכמת האמא את המקרה הקשה.

    עד ראייה שצילם את המקרה הקשה ברוך גודלובסקי, התראיין ל'מהדורה המרכזית' סיפר כי הילדה הייתה בטראומה נפשית מהמקרה. לילדה חילונית זה לא היה קורה" אומר בנחרצות עד הראייה, לדבריו, "השוטר דיבר עם האמא בטלפון ואמר לה שדו"ח בדרך לבית. רכב בלם במהירות כדי שהשוטרים יוכלו לעצור ולעכב את הילדה".  ברוך מספר כי רק אחרי שצילמתי והתחלתי לצעוק השוטרים התחילו להתקפל.

    הריאיון עם עד הראייה שצילם את הסרטון:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סוף לפשע!!!
      אין גבול לאלימות המשטרתית!!!!!!!
      נוקיע אותם מהשכונות שלנו!!!!!!
      נעשה להם כמו שעשו בארה"ב ואז הם ילמדו לקח