מחאה נגד האיחוד האירופי: "משלמים למחבלים-רודפים הורים שכולים"

    צבי הדס No Comments on מחאה נגד האיחוד האירופי: "משלמים למחבלים-רודפים הורים שכולים"

    מול בית המשפט: מחאה נגד האיחוד האירופי והתערבותו בישראל: "משלמים למחבלים-רודפים הורים שכולים"

    דגל האיחוד האירופי צילום: סרגיי אטל, פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחות שכולות, חברי תנועת "אם תרצו", נכי צה"ל וארגוניים לאומים נוספים מחו הבוקר (שלישי) מול בית המשפט השלום בתל אביב בעקבות פתיחת משפטם של האם השכולה מירב חג'אג' ופעילי דרום תל אביב שפי פז ודורון אברהמי.

    במפגן המחאה, הניפו המשפחות השכולות שלטים עליהם נכתב: "מירב חג'אג' לא תהיה קורבן", "משלמים למחבלים-רודפים הורים שכולים", וכן- "EU shame on you". כוונת המשפחות היא להדגיש עד כמה כספי המימון של האיחוד האירופי רוצחים ישראליים.

    אל המשפט הגיעו משפחות שכולות מפורום בוחרים בחיים ובינהם ניתן היה למצוא את משפחות: קוקיא שבנם רון נרצח בפיגוע בערד, למקוס שביתם נרצחה בפיגוע, מזרחי שאב המשפחה נרצח בפיגוע בערב ליל הסדר ועוד.

    מירב חג'אג' אמה של סגן שיר שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב לפני 3 שנים הניפה במשפט את תמונת ביתה שנרצחה ואמרה כי: "מי שצריך לעמוד היום בבית המשפט זה האיחוד האירופאי שבמודע בכסף שלו נרצחים יהודים. ממשלת ישראל מאפשרת לאיחוד האירופאי דרך אירגונים זרים להמשיך ולתת רוח גבית לרצח ילדינו ולייצר למחבלים רוצחים מעטפת הגנה משפטית במיליונים ע"י טובי המשפטים בכל היא כך מחזקת את הטרור".

    עו"ד ארי שמאי, המייצג בהתנדבות את מירב חג'אג' אמר: "צר לי על העובדה שמדינת ישראל הגישה כתב אישום על אירוע שכל כולו חופש הביטוי, בעידוד האיחוד האירופאי, שמתערב בנעשה כאן כאילו מדובר ברפובליקת בננות".

    שפי פז ודורון אברהמי אמרו כי: "טוב שהמשפט הזה מתקיים וטוב שהציבור יידע עד כמה האיחוד האירופי מתערב בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל באמצעות לחץ פוליטי ובעיקר באמצעות המיליונים שמדינות האיחוד מזרימות לארגונים שחותרים תחת ריבונותה של המדינה ותחת ביטחונם של האזרחים".

    עוד הוסיפו: "לא אנחנו עומדים פה למשפט, אלא האיחוד האירופי. אנחנו נחשוף את פשעיו, בין היתר את ההתערבות הגסה במדיניות ההגירה של ישראל ואת התמיכה הישירה והבוטה בארגונים שפועלים לטיפוח המסתננים, לחיסול מדינת הלאום של העם היהודי ולסירוס חוק השבות.הכרעת הדין לא מעניינת אותנו. אנחנו מוכנים לשלם את המחיר".

    מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שתנועתו הובילה את מיזם המחאה אמר כי: "עומדים פה היום כל נפגעי האיחוד האירופי הזר משפחות שכולות, נכי צה"ל ואזרחי ישראל. יחד אנו קוראים לאיחוד להפסיק לממן בתוך ישראל ארגוני תעמולה פוליטיים שפועלים מבפנים לערעורה של מדינת ישראל. הגיע הזמן שמדינות אירופה יבינו שמדינת ישראל היא מדינה עצמאית, דמוקרטית וריבונית בארצה וככזו אל להם להתערב בנעשה כאן. תם עידן הקולוניאליזם לא נסכים שאירופה תרמוס את מדינת ישראל".



    0 תגובות