פרוש: "אנחנו ערבים לגנץ שתהיה רוטציה, נתניהו לא בסדר"

    אסתי פלד 1 Comment on פרוש: "אנחנו ערבים לגנץ שתהיה רוטציה, נתניהו לא בסדר"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את משרד הבריאות בהחלטה להטיל סגר על ביתר, "הסגר זה נתפס כמו הפיכה שלטונית, ראש העיר מקבל מסמך של ארבעה עמודים שמחליטים לו"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לסגר בעיר ביתר וסיפר כי "שתי מזכירות אצלי בלשכה גרות בביתר, מקווה שנצליח להתגבר על זה, יש כ"כ הרבה בעיות וזה לא פשוט". פרוש מחריף את הטון מול משרד הבריאות, "צריך להבין שהסגר זה נתפס כמו הפיכה שלטונית, שראש העיר מקבל מסמך של ארבעה עמודים שמחליטים לו".

    עוד ציין פרוש, "שאלתי את מאיר רובינשטיין אם יש לו איזה תוכנית עבודה, זה בושה לקחת ראש עיר שנבחר כמה פעמים ולהחליט לו".

    על ההצעה למנות שוב פרוייקטור קורונה למגזר החרדי אומר פרוש, "אני לא אגרום שיהיה עוד פרויקטור כדי שיתפטר עוד אחד. גם השר אדלשטיין היה גמיש יותר כלפי הדברים של סגר לפני שנכנס למשרד, אבל שאתה נכנס למשרד אתה נשאב לתוך הנתונים שם".

    עוד הוסיף פרוש, "יש הרבה שאלות על בתי הכנסת, מסכות, אבל אתה לא יכול לבקש מהציבור להיות כל כך קפדני כו' אתה לא רואה סימטריות על מה שמבקשים מאתנו ומהציבור הכללי".

    פרוש אומר כסגן שר במשרד החינוך כי שאיפתו להשוות את תנאי החינוך החרדי לחינוך הכללי, "משרד החינוך על השלוחות שלו נערכים בכך המחוזות גם החרדי, כולנו יודעים שבמחוז החרדי יש דברים שחסרים לו, לא הכל מסתכלים בעין חיובית על הצרכים שלנו. הנושא של החינוך המיוחד להשוות אותו מול החינוך החילוני, ביקשתי את זה וכל שנה מחדש, כל הכבוד למנהלי המוסדות שהם פותחים לוקחים על עצמם את האחריות" אמר פרוש.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פרוש אתה לא בסדר!
      איפה כל ההבטחות שפיזרת לחב"ד???