עד 30 נוסעים: כל השינויים בתחבורה הציבורית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עד 30 נוסעים: כל השינויים בתחבורה הציבורית

    במסיבת העיתונאים אמר סגן שר אורי מקלב כי במתווה החדש ישנם כמה שינויים, "השינוי מהחלטה הראשונה היא תוספת של חמישים אחוזים בתפוסת האוטובוסים"

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההנחיות החדשות שיכנסו היום (חמישי) לתוקף בתחבורה הציבורית, יגבילו את מספר הנוסעים באוטובוסים, כמו כן שעות הפעלת התחבורה הציבורית יצומצמו ומספר קווים יבוטלו.

    כדי למנוע בלבול בקרב משתמשתי התחבורה הציבורית ריכזנו בעבורכם את השינויים שיחלו מהיום:

    • אוטובוסים בינעירוניים יוכלו להסיע עד 30 נוסעים, אוטובוסים עירוניים יוכלו להסיע עד 32 נוסעים, אוטובוסים מפרקיים (אקורדיון) יוכלו להסיע עד 50 נוסעים.

    • קווי השירות יפעלו במהלך השבוע (ימים א-ה) עד השעה 22:00

    • בחמישי – שבת הקרובים קווי חצות אל העיר אילת, ובכיוון ההפוך, יצאו בחצות כמתוכנן בשל העובדה שהוזמנו מקומות מראש. מיום ראשון ואילך נסיעת חצות תצא בשעה 22:00.

    • בין הימים א-ה תופסק פעילותם של כל קווי הלילה

    • בימי שישי השירות יופעל כרגיל, למעט קווי הלילה שיבוטלו.

    • במוצ"ש השירות יופעל כרגיל, למעט קווי הלילה שיבוטלו.

    הנחיות אלו ניתנות כמובן לשינוי מעת לעת על ידי משרד הבריאות, משרד התחבורה ושאר הגורמים המוסמכים, אשר אנו כפופים להנחיותיהם. ממשרד התחבורה נמסר: אנו מבקשים מנוסעי התחבורה הציבורית, ומכל עם ישראל, להקפיד ולהישמע להנחיות משרד הבריאות – רק יחד נצח את הקורונה.

    סגן שר התחבורה אורי מקלב אמר במסיבת העיתונאים במשרד התחבורה: "אין דבר המפעיל את המשק יותר מהתחבורה הציבורית – היא המנוע של המשק, ישנם אנשים שלא יכולים לצאת לעבודה או לבקר חולים ללא תחבורה הציבורית".

    לדברי מקלב, "המתווה הקיים כעת הוא הדבר שיכול להביא להפעלת המשק בימים האלה, השינוי מהחלטה הראשונה היא תוספת של חמישים אחוזים בתפוסת האוטובוסים, ללא המתווה הזה מחולל ההדבקה בתחנות היה גדול יותר, אנחנו מדללים את התחנות באמצעות איסוף לאורך הצירים ותגבורי הקווים".



    0 תגובות