ר"ע ב"ש מתנגדת להטלת סגר שכונתי: "יש להתמקד ברחובות ובבניינים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ר"ע ב"ש מתנגדת להטלת סגר שכונתי: "יש להתמקד ברחובות ובבניינים"
    הסגר הקודם בבית שמש צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכוונת משרד הבריאות להמליץ על סגר על מספר שכונות ברחבי הארץ, לאור התחלואה הגבוהה באזורים האדומים. את מהערים היא בית שמש שחוותה סגר במספר שכונות. לאור ההתפחויות ראש העיר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, קיימו היום (חמישי) שיחת עדכון עם סגניה וחברי מועצת העיר.

    ראש העיר עדכנה את חברי המועצה כי אמש קיימה שיחה עם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי והנהלת משרדו יחד עם הצוות המקצועי בעירייה. "בשיחה אמרתי שלפני שמחליטים על הטלת סגר על שכונה או ישוב, צריך לחשוב על פתרונות אחרים. הסגר עלול לייצר מדגרה שתעלה את מספר הנדבקים", אמרה רה"ע.

    בלוך הבהירה כי היא חלוקה על משרד הבריאות ודי בסגר על מספר רחובות בלבד, "אני חושבת שיש למקד את המאמצים לפי רחובות ובניינים. בגלל 40 חולים מאומתים בקריה החרדית, לא סוגרים שכונה על 20,000 תושביה. לפני שסוגרים שכונה צריך להכיר את הנתונים לעומק. מחצית מהחולים הם צעירים בגילי העשרה וזה ממקד אותנו בפעולות שעלינו לנקוט".

    רעל המאמצים באיתור החולים סיפרה בלוך, "בימים האחרונים פתחנו מחדש את חמ"ל הפינוי והגברנו באופן משמעותי את מאמץ פינוי החולים מהעיר, תהליך שנתקל בקשיים אל מול היצע המלונות ואתגר התיאום בין כלל הגופים המעורבים".

    ראש העיר סיפרה כי "ההיענות של התושבים לפינוי גבוהה באופן משמעותי מהגל הראשון. בימים האחרונים העלינו קמפיין הסברה רחב ובימים אלו נגביר את ההסברה והקשר עם התושבים. כל העת אנחנו עם היד על הדופק ונערכים לכל תרחיש".

    ראש העיר קראה לכלל תושבי העיר "לשמור על הנחיות משרד הבריאות, כל אחד מאיתנו יתאמץ להסביר ולחדד את ההנחיות, כי ההקפדה עליהן מצילה חיים. בפרט עלינו כנבחרי ציבור חלה חובה להוות דוגמה אישית", סיכמה ראש העיר עליזה בלוך.



    0 תגובות