מרגי לשוטרים: "תוקם ועדת חקירה ואתם תהיו בודדים"

    אליהו גרין 2 Comment on מרגי לשוטרים: "תוקם ועדת חקירה ואתם תהיו בודדים"

    ח"כ יעקב מרגי מזהיר את השוטרים המשתמשים באלימות בלתי חוקית כלפי מפגינים חרדים: "תוקם ועדת חקירה ואתם תשלמו את המחיר; אל תסתבכו בשביל המפקדים שלכם"

    יעקב מרגי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע האירועים האחרונים והאלימות הרבה שהופעלה הלילה מצד שוטרים כלפי מפגינים חרדים, פונה ח"כ יעקב מרגי לשוטרים הצעירים ומזהיר כי הם ישלמו את המחיר על מעשיהם הלא חוקיים.

    בתגובה לתיעוד שהביא העיתונאי יהודה שלזינגר בו נראית אלימות שוטרים כנגד חרדים אתמול בירושלים, אמר מרגי: "שוטרים צעירים, אל תסתבכו בשביל המפקדים שלכם. הכל מתועד, הקורונה תעבור".

    ח"כ מרגי הצהיר כי יפעל להקמת ועדת חקירה לאלימות כנגד הציבור החרדי בתקופה הזו: "תוקם ועדת חקירה ויהיו גם עו"ד שיעשו מזה הרבה כסף".

    עוד אמר: "ואז, באולמות בתי המשפט – אתם תהיו בודדים לבד עם ההורים שלכם ועם הרבה הוצאות משפט והמפקדים שלכם יקודמו וימכרו לנו ערכים מזוייפים – אני נגעל מהם", כתב מרגי.

    כזכור, אמש (מוצ"ש) התקיימה מחאה של עשרות חרדים בירושלים ובמקביל הפגנת אלפים בתל אביב. יחס המשטרה לשתי ההפגנות היה שונה בתכלית, שכן בעוד בתל אביב המשטרה נהגה באיפוק מירבי, בירושלים, מול המפגינים החרדים, המשטרה נהגה באלימות וחוסר סבלנות רב, כאמור.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חברי הכנסת הנבחרי הציבור שלנו עכשיו זה רגע האמת שלכם, כולם נואמים יפה מעל הדוכן הכנסת, ממש חוצבי להבות אש, אבל פעילות בשטח, רק מחמירה מיום ליום, ביחס משטרת ישראל לחרדים, לא שמענו שיזמתם פגישה משותפת עם ראש הממשלה, עם השר לבטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, מפקדי מחוזות צפון מרכז ודרום, שיפעלו להוריד הנחיות, למפקדי התחנות שיורידו לשוטר הזוטר ברחוב, את היחס שצריך להיות לחרדים באשר הם, יחס של אזרחים שומרי חוק, הגונים, ןיכבדו את עצמם ואת המדים שלהם בסבלנות וסובלנות בהתנהגות הולמת ולא אלימה.

    2. 1

      מרגי היקר:
      השוטרים לא פוחדים.
      כי לא תקום ועדת חקירה.
      כי – לצערי – הנציגים החרדיים לא יקימו.

      אם תרצה להרתיע, הקם כעת(!) ועדת חקירה!!