נתניהו: "מתכוון לעקוב במעקב שוטף אחר ביצוע תוכנית המענקים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מתכוון לעקוב במעקב שוטף אחר ביצוע תוכנית המענקים"

    ראש הממשלה נתניהו: "המענק הזה, איננו תלוי בחקיקה והנחנו שהוא יופעל כבר היום, ילחצו על הכפתור כדי שהכסף יגיע לחשבונות בימים הקרובים; אני גם מתכוון לעקוב במעקב שוטף אחר הביצוע"

    נתניהו צילום: לעמ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה. נתניהו התייחס תחילה לתכנית הכלכלית אותה הציג בשבוע שעבר יחד עם שר האוצר ואמר "ביום חמישי האחרון הודעתי ביחד עם שר האוצר על רשת ביטחון כלכלית בשנה הקרובה. אנחנו מביאים היום לממשלה את הצעד הראשון של התוכנית הזאת. אנחנו נכריז על מקדמה מיידית לעצמאים ולבעלי שליטה".

    נתניהו הוסיף "התמיכה הזאת, המענק הזה, איננו תלוי בחקיקה והנחנו שהוא יופעל כבר היום, ילחצו על הכפתור כדי שהכסף יגיע לחשבונות בימים הקרובים. אני מבקש בגמר דברי מערן יעקב מרשות המיסים, לדווח לנו איך הדבר הזה יתבצע. אני גם מתכוון לעקוב במעקב שוטף אחר הביצוע".

    עוד הוסיף נתניהו "מחר אנחנו נביא לממשלה את יתרת התוכנית שתגיע גם לכנסת ותעבור בחקיקת בזק בשיתוף פעולה, אני בטוח, של כל חברי הקואליציה. התוכנית הזאת תביא לשכירים, לעצמאים ולבעלי העסקים ודאות בשנה הקרובה, ל-12 החודשים לפנינו, בכסף ישיר בחשבון".

    עוד אמר ראש הממשלה "אני חייב להגיד לכם שביום שישי נפגשתי שוב עם בעלי העסקים ונציגי החברות, ושמעתי את הצרכים ואת הבעיות שעלו מהשטח, ובייחוד את החשש שלהם שיהיו כל מיני גורמים, כל מיני אנשים, שיפלו בין הכיסאות. לצורך זה, וגם לצורך שיח שוטף הנחיתי להקים באופן מיידי פורום משותף, שולחנות עגולים, יחד עם העצמאים, יחד עם בעלי העסקים כדי שנוכל לפתור את הבעיות".

    "אני מתכוון יחד איתכם לקבל את שיא שיתוף הפעולה, זה מה שאנחנו צריכים כרגע, שנעבוד כולנו כדי לתמוך בתוכנית החשובה הזו ושכל אחד במשרדו יקל בבירוקרטיה ויסייע לעסקים העצמאיים".

    "אנחנו יכולים להתגבר על הקורונה, או לפחות להביא את ישראל לשגרה כלכלית ובריאותית שמאפשרת לנו לחיות בצורה סבירה בשנה הקרובה. זאת המטרה, זהו הצעד הראשון".



    0 תגובות