בבידוד עם בעיה אסתטית?

    עפר גדנקן No Comments on בבידוד עם בעיה אסתטית?

    בשבועות האחרונים, נכנסו משפחות רבות לבידוד ביתי קצר או ארוך. באופן טבעי, עולים לעיתים חששות, דאגות וספקות המביאים לשינוי במצב הנפשי ובהרגלי השינה והתזונה. אלה עלולים להשפיע על עור הפנים ועל היווצרותן של בעיות אסתטיות שונות. מתוך היכרות עמוקה וחיבור לצרכי הלקוחות, פתחה דבי וולף מערך ייעוץ מקצועי-אישי, המאפשר למטופלות לקבל מענה מושלם באמצעים מתקדמים …

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות האחרונים, נכנסו משפחות רבות לבידוד ביתי קצר או ארוך. באופן טבעי, עולים לעיתים חששות, דאגות וספקות המביאים לשינוי במצב הנפשי ובהרגלי השינה והתזונה. אלה עלולים להשפיע על עור הפנים ועל היווצרותן של בעיות אסתטיות שונות.

    מתוך היכרות עמוקה וחיבור לצרכי הלקוחות, פתחה דבי וולף מערך ייעוץ מקצועי-אישי, המאפשר למטופלות לקבל מענה מושלם באמצעים מתקדמים השומרים על בריאותן; קווי הטלפון של מכוני 'דבי וולף' מאוישים בכל יום וזמינים לכל שאלה ופנייה. ניתן אף לקבל הדרכה אישית לטיפול במצב אסתטי מסוים.

    ומה בנוגע לתכשירי ניקוי והזנה? דבי תגברה את מערך השילוח וההפצה, באמצעותו ניתן לרכוש את תכשירי הקוסמטיקה המעולים של 'דבי וולף' ולקבלם עד פתח הבית ללא תוספת תשלום על המשלוח!

    לפרטים נוספים ולהתייעצות: 1700-500-401.

    סניפי 'דבי וולף': ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית – מרכז קסם.



    0 תגובות