האלימות המשטרתית: ח"כ פינדרוס ומספר נפגעי אלימות הגיעו למח"ש

    איתי גדסי No Comments on האלימות המשטרתית: ח"כ פינדרוס ומספר נפגעי אלימות הגיעו למח"ש

    ח"כ פינדרוס הגיע למח"ש מלווה בעורכי דין בכדי להגיש תלונה כנגד מספר שוטרים שהתנהגו באלימות כלפי חרדים, כחלק מפרויקט למניעת אכיפה בררנית. עוה"ד: "נעקוב אחרי התנהלות ונוודא שהתלונות מטופלות ברצינות ובדחיפות המירבית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף לביריונות המשטרתית. לאחר תיעוד אלימות השוטרים כנגד מפגינים אמש בירושלים ופציעתם של מספר מפגינים, יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, הגיע בשעות אחר הצהריים בליווי כמה מנפגעי האלימות המשטרתית במגזר החרדי בחודש האחרון, יחד עם עורכי דין מנוסים, כדי להגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים האלימים.

    כזכור, בשבוע שעבר הקים פינדרוס את המוקד נגד אכיפה בררנית, בהובלתם של משפטנים נודעים – עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט העומד בראש משרד י. וינרוט ושות', עו"ד יוסי ויצמן המשנה לראש לשכת עורכי הדין ועו"ד משה מורגנשטרן חבר מועצת העיר בני ברק ועוה"ד של 'דגל התורה'. כעת, ריכזה הלשכה לפניות הציבור את התלונות הבולטות הראשונות בנושא אלימות ופנתה למח"ש, כדי למצות את הדין עם הבריונים.

    ח"כ פינדרוס מסר לאחר סיום התהליך: "כחלק מהפעילות לעצור את האכיפה הבררנית הגענו לכאן למח"ש עם כמה מתלוננים – כדי לדאוג שהשוטרים שפועלים שלא כדין יתנו את הדין על כך. אנחנו נמשיך לעקוב יחד עם המשפטנים".

    "אני רוצה להודות לעורכי הדין שמלווים אותנו – עורכי הדין וינרוט, ויצמן ומורגנשטרן. אנחנו נעשה הכל שאותו שוטר שמשתולל יבוא על עונשו וההשתוללות ברחובות תפסיק".

    עורכי הדין שמלווים את התלונה מסרו: "הפעילות למניעת אכיפה בררנית יצאה לדרך, בין היתר בהגשת תלונה למח"ש נגד השוטרים שפעלו שלא כדין.

    לצד זאת, בכוונתנו לנקוט צעדים נוספים לבלימת כל תופעה מקוממת של אפליה או מעשים בלתי מידתיים שמקומם לא יכירם במדינת חוק מתוקנת. "אנחנו נעקוב אחרי התנהלות מח"ש ונוודא שהתלונות שהוגשו היום מטופלות במלוא הרצינות ובדחיפות המירבית".



    0 תגובות